Субота, 25.11.2017, 04:04 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· E-mail: dilodun@gmail.com ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Меню сайту
Меню розділу
Надзвичайні події
Невдоволення та протести
Новини Держадміністрації
Новини Районної ради
Новини Міської ради
Новини Сільських рад
Новини Держслужби з НС
Новини МВС, Прокуратури
Новини Держпродспоживслужби
Новини Соціальних служб
Новини Комунальних служб
Новини Податкової
Новини Пенсійного
Новини Гром. ради при РДА
Правова допомога
ГО "Контроль громади"
Конкретні справи О. Гереги
Свята та урочисті заходи
Вибори та політика
Економіка та розвиток
Міжнародна співпраця
Медицина та здоров'я
Освіта, Культура, Релігія
Про наших людей
Єврореволюція
АТО
Спорт
Сільгосптехніка
Відеоновини ФНБ
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук по сайту
 
Головна » 2017 » Травень » 9 » Наступив час запровадження інституції префектів
Вівторок, 09.05.2017, 13:49
Наступив час запровадження інституції префектів

   Вчора пізно в вечір зустрічався з активістами Ярмолинецького району уже в котре по питанню обєднаня громад навколо с. Солобківці. Після даної зустрічі і недільної в Старій Гуті (Дунаєвецький район) з кожним днем все більше переконуюсь, що настав час замислитись над закінченням процесу так званого добровільного обєднаня громад, якщо ми хочимо успішно зробити реформу місцевого самоврядування. Посилаюсь при цьому на Конституцію України щодо змін адміністративно-територіального устрою. Попробую пояснити чому.

   30 кітня поточного року, у 47 обєднаних громад України відбулись перші вибори депутатів та голів місцевих рад. Чому у цьому списку не має Хмельницької області і чому ще більше ста ( по даних Мінрегіону ) мягко говорячи знаходяться на завершальних етапах формування ( в тому числі у списку Смотрицька ). Маючи громадський аналіз, скажу відверто - це зовсім не так. Не киваймо на людей. Безпосередні виконавці в лиці органів місцевого самоврядування, плюс рішучі агресивні дії депутатів Верховної Ради, які взагалі не мають під час і відношення до певних територій ( я маю на увазі пряму виборчу дію і, як приклад тіж Ярмолинці) вояжують на зрив перспективного плану створеного робочими групами і затвердженого обласними радами. Не останню роль відіграють і створені не так давно "кишенькові" партії. Ось де так званий "ручняк" обєднання. Тому тих 100 громад не на завершальному етапі, а на глухому тормозі. І і якщо найближчим часом не буде зроблена нагальна переробка закону про місцеві державні адміністрації, зміна їх статусу, тоді в громадах, обєднаних чи не обєднаних, все може закінчитися досить брутальним і тотальним безгрошівям. Я не пророкую но це вже розпочалось. І ось тут державним мужам потрібно подбати лише про встановлення функції нагляду, контролю державних адміністрацій ( префектур ) над дотриманням встановлених законів, а не продовжувати експеременти з завідомо програшними варіантами реформ будь то місцевого самоврядування, а ще страшніше аграрна.

   Сьогодні нам потрібна збалансована, ефективна державна політика на всіх рівнях. Нам потрібне гармонійне поєднання загальнодержавних та місцевих інтересів. Да передайте громадам в кінці кінців право розпоряжатись усіма ресурсами,які у неї є на території: земля, ліс, надра, воду і так далі згідно Європейської Хартії яку ми підписали 20 років тому і не виконуємо по сьогоднішній день. При цьому закріпіть жорсткий контроль за законодавчою базою і прийнятими рішеннями ОМС, чи їх бездіяльністю в інтересах людей. Я повторою жорсткий, але дуже справедливий: просто і доступно - дотримання законодавчої бази, право громадян по великому рахунку на самоорганізацію. Хтось скаже узурпація? Зовсім ні. Хтось скаже, як зараз модно "смотрящие"? Зовсім ні. Якщо будеш жити по закону і приймати законі рішення, чого ж тоді боятись? Є ж правила і закони для автомобілістів, але є і поліція щоб їх контролювати.

   Ось, як приклад Польща. Воєвода може скасувати будь яке рішення гміни. При цьому якщо депутати не згідні оскаржують його в суді. Але будь яке він не відмінить, він призупинить не законне. Йому просто не позволить статус високого державного службовця це зробити. Бо за цим стоїть звільнення. А у нас може держадміністрація відмінити навіть не законне рішення, чи заставити голову працювати все таки в інтересах громади ? Ні. Так, що ми хочемо при при цих усіх колізіях в жовтні мати ще 100 обєднаних громад скажу відверто, що цього не буде.

   Як висновок мій виключно особистий - міняємо правила гри, або ідемо на добровільно примусове обєднання. Реформу потрібно завершувати. Я не бачу альтернативи, а особливо після вчорашньої зустрічі із своїмі земляками де народився і вірив у світле майбутнє.

Анатолій Кухаренко, експерт ОМС
Категорія: Вибори та політика | Переглядів: 437 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
0   Спам
1-й коментар від 13, написано 13.05.2017 о 06:17
Після вчорашніх дзвінків і відмови голови скликати позачергову сесію в одній з громад так званого Смотрицького регіону. Переконуюсь ще раз, що Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" який встановлює відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування перед територіальною громадою не діє на "избраных". Але з впевненістю знаю - княжна доба не пройде. Єдність дій запорука успіху.Ось де і потрібна сильна рука префекта.
Вибачте, додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі сайту.
Будь-ласка, зареєструйтесь, або увійдіть на сайт.
РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
Ділові Дунаївці © 2009-2017