Понеділок, 24.07.2017, 01:43 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· E-mail: dilodun@gmail.com ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Меню сайту
Меню розділу
Надзвичайні події
Невдоволення та протести
Новини Держадміністрації
Новини Районної ради
Новини Міської ради
Новини Сільських рад
Новини Держслужби з НС
Новини МВС, Прокуратури
Новини Соціальних служб
Новини Комунальних служб
Новини Податкової
Новини Пенсійного
Новини Гром. ради при РДА
Правова допомога
ГО "Контроль громади"
Конкретні справи О. Гереги
Свята та урочисті заходи
Вибори та політика
Економіка та розвиток
Міжнародна співпраця
Медицина та здоров'я
Освіта, Культура, Релігія
Про наших людей
Єврореволюція
АТО
Спорт
Сільгосптехніка
Відеоновини ФНБ
Статистика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук по сайту
 
Головна » 2017 » Лютий » 5 » Звіт «Про діяльність виконавчих органів Дунаєвецької міської ради за 2016 рік»
Неділя, 05.02.2017, 22:18
Звіт «Про діяльність виконавчих органів Дунаєвецької міської ради за 2016 рік»
Натисніть на зображення для запуску перегляду відео

   Звіт Дунаєвецького міського голови Веліни Заяць «Про діяльність виконавчих органів Дунаєвецької міської ради за 2016 рік»

Зміст:
- Вступна частина. Проекти. Структура апарату виконавчого комітету
- Бюджет
- Освіта
- Фізична культура та спорт
- Культура
- Охорона здоров’я
- Комунальні установи
- Питання що потребують вирішення.

   Шановні учасники зібрання, жителі об’єднаної громади, дунаєвчани! Відповідно до пункту 7 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сьогодні я, міський голова, звітую перед Вами. Питання які Вас цікавлять Я прошу подавати у письмовій формі. Тож дозвольте мені розпочати звіт. Найперше хочу запевнити Вас, що наш рідний край Дунаєвеччина є дуже дорогим для мене. Я з щирим серцем та відкритою душею переймаюся усіма Вашими проблемами та, повірте, намагаюся зробити все залежне від мене, а часом навіть і більше для покращення Вашого життя. Хочу подякувати усім присутнім у залі за Вашу небайдужість, активну громадську позицію за те що Ви залишивши усі свої особисті справи переймаєтеся життям нашої громади.

   Дунаєвецька міська об’єднана територіальна громада утворилася шляхом об’єднання міської ради та 25 сільських рад і є однією з найбільших в Україні. ЇЇ площа становить 661,18 кв. км і проживає 39466 осіб. З моменту утворення громади стало зрозуміло, що на органи місцевого самоврядування чекає непроста робота. Нестабільна політична ситуація та економічна криза, які загострювалися з кожним днем, ставили під загрозу і стабільне функціонування міського господарства. Це змусило нас мобілізуватися і шукати шляхи виходу із складного становища.

   Вже цілий рік, відділяє нас від виборів міського голови, на яких ви голосували проти корупції, казнокрадства, лицемірства та чиновницького свавілля. Один з моїх головних принципів роботи – кожен дунаєвчанин, який зі своїм болем та проблемами зайшов до міського голови, має бути вислуханий. Тому не з чужих слів, не з соціальних мереж, не з екрана телевізора я дізнаюсь про ваші турботи - а з перших вуст. Часом буває складно, але я ніколи не уникаю розмови, бо знаю: люди прийшли шукати правду або потребують допомоги. Рік був непростим, та, незважаючи на труднощі, які виникали на тлі важливих соціально-політичних подій в Україні, наша територіальна громада зберегла стабільність. Протягом року міська рада інтенсивно працювала, знаходила компромісні рішення та виходила з проблемних ситуацій, закріплювала позитивні тенденції у розв’язанні соціальних проблем. Складність полягає в тому, що об’єднані територіальні громади в Україні з’явились вперше. На рівні держави законодавча база не напрацьована, досвід роботи ОТГ не узагальнений. Ми є першопрохідцями. ГРОМАДА є і ми відповідальні за її розвиток.

   Щоби розпочати свою роботу – потрібно знати проблематику. З цією метою в січні 2016 року було проведено зустрічі з жителями сіл, для визначення проблемних питань. Найбільше людей турбує:
1)    Стан автомобільних доріг та вулиць населених пунктів;
2)    Відсутність облаштованих сміттєзвалищ;
3)    Відсутність освітлення вулиць;
4)    Слабка матеріально-технічна база первинної медицини та культурно-освітніх закладів;
5)    Відсутність нових підприємств та нових робочих місць;
6)    Зношеність системи водопостачання та водовідведення, а в більшості сіл їх відсутність;
7)    Відсутність можливості отримати земельні ділянки для індивідуальної забудови;
8)    Неоформлені належним чином земельні ділянки під пасовища;
9)    Виділення земельних ділянок для розширення кладовищ;
10)       Екологічний стан водойм.

   Для вирішення даної проблематики потрібен не один рік. Міська рада затвердила план заходів щодо організації виконання та раціонального використання коштів міського бюджету на 2016 рік. Нам вдалося підтримати роботу систем життєзабезпечення громади на достатньому рівні і, незважаючи на скрутні фінансові умови, поповнити матеріально-технічну базу комунальних підприємств. Ми не лише витримали фінансові випробування, але й ні на день не затримали виплат заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Для ефективної роботи потрібно було сформувати дієвий виконавчий комітет, структурні підрозділи, провести вибори старост, розробити проекти для успішного використання субвенційних коштів, стратегію розвитку громади та реалізувати нову систему управління в рамках децентралізації з метою успішного розвитку громади.

   Ми поставили перед собою ціль – працювати на результат. Налагодили тісну співпрацю з шведсько-українським проектом SKL з питань децентралізації в галузі освіти, провели семінар для ЗМІ різних областей України, що сприяв популяризації управлінського досвіду в галузі освіти нашої громади. Начальник управління освіти та директор школи мали змогу відвідати Республіку Польщу, де протягом тижня знайомились з системою управління освітою. Завдяки цьому проекту у нас вже є спільні напрацювання з департаментом освіти і науки облдержадміністрації та проектом SKL щодо створення науково-методичного центру зі збору та впровадження кращих практик управління освітою в ОТГ.

   Налагодили співпрацю з швейцарсько-українським проектом DESPRO, представники якого надали нам фахову допомогу із розроблення стратегії розвитку громади та організували навчання для 14 наших представників у Республіці Польща та 5-ти представників у м. Києві. Саме завдяки цим навчанням наш комітет із стратегічного планування розробив стратегію розвитку громади. До кінця лютого ми плануємо провести громадські слухання та прийняти рішення про її затвердження

   Корисною є співпраця з представниками чеського міста-побратима Брандіс над Лабен Стара Болеслав, де я особисто разом з приватним підприємцем, активним жителем громади Войціховим Юрієм в складі делегації від Хмельниччини мала змогу зустрітись з старостою міста, ознайомитись з роботою міської ради, загальноосвітньої школи, дитячого садочка, закладу де проживають люди похилого віку. Цікавою була поїздка до Праги, де ми ознайомились з процесом утилізації сміття та побували на сміттєпереробному заводі. Ми зрозуміли, що сміттєсортувальна лінія є складовою сміттєпереробного заводу, питання будівництва якого в нашій громаді вивчається.

   У 2017 році, згідно підписаної Рамкової угоди про співпрацю, колектив вихованців дитячо-юнацької спортивної школи відвідає місто-побратим, взявши участь в спортивних  змаганнях.

   Завдяки обє’днанню наша громада отримала державну субвенцію на розвиток інфраструктури з Міністерства регіонального розвитку в сумі 21 млн 20 тис 205 гривень. Ці кошти перераховувались траншами помісячно. Для їх використання необхідно було розробити проекти розвитку інфраструктури ОТГ. Ускладнювало роботу над проектами відсутність кадрів та досвіду. Умовою реалізації проекту є обов’язкове  комісійне погодження  в ОДА та Мінрегіонбуді, одержання висновків експертизи на початок виконання робіт, наявність повної суми коштів по проекту на рахунку міської ради. Лише тоді ми могли оголошувати тендер на закупівлі чи виконання робіт, а бажаючих брати участь в тендерах було не завжди достатньо і нам доводилось розпочинати процедуру спочатку.

   Не дивлячись на труднощі ми змогли реалізувати субвенційні кошти на 98,1%. Це досить високий показник. Завдяки цим коштам ми реалізували проекти:
- Покращення інфраструктури Дунаєвецької міської об’єднаної територіальної громади для забезпечення надання медичних послуг (придбали пересувний флюорограф, аналітичний аналізатор для визначення 19 параметрів крові та 20 сумок-укладок сімейним лікарям);
- Капітальний ремонт покрівлі будівлі Дунаєвецької дитячої школи мистецтв;
- Капітальний ремонт приміщень (заміна віконних та дверних блоків) Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, Мушкутинецької ЗОШ І-ІІІ ст., Ганнівської ЗОШ І-ІІІ ст.;
- Капітальний ремонт вулиці Б.Хмельницького в м. Дунаївці;
- Капітальний ремонт адміністративної будівлі вул. Шевченка, 50 м.Дунаївці;
- Реконструкція адмінбудівлі під дошкільний навчальний заклад у с.Гірчична;

-        Створення сортувального цеху твердих побутових відходів;

-        Створення матеріально-технічних умов для функціонування КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини" (придбання техніки та спецтехніки).

 

Наша практика «Розробка та реалізація програм і проектів в ОТГ» в конкурсі «Кращі практики місцевого самоврядування», який проводився Мінрегіонбудом спільно з Радою Європи у 2016 році визнана кращою і нагороджена дипломом третього ступеня.

 

Дунаєвецька об’єднана територіальна громада була відібрана на конкурсній основі в рамках реалізації проекту GIZ «Реформа управління на сході України», завдяки чому розпочато капітальний ремонт приміщення центру надання адміністративних послуг, закупівлю необхідних меблів та оргтехніки. Сума співфінансування проекту зі сторони Німеччини становить 50 тис.євро. Термін здачі об’єкту заплановано на 1 березня 2017 року.

Реалзація проекту забезпечить покращення надання адміністративних послуг населенню.

 

Плідно працював наш депутатський корпус і виконавчий комітет ради, головним завданням яких була максимальна реалізація інтересів громади в реальних політичних, економічних та соціальних умовах, у межах Конституції та законів України.

У 2016 році проведено 18 сесій міської ради із них 7 - позачергових, розглянуто 451 питання та прийнято відповідні рішення. Проведено 29 засідань постійних комісій та 23 спільних засідань постійних комісій, які працювали з орієнтиром на кінцевий результат, забезпечували попереднє вивчення питань, які виносились на розгляд сесій.

Відбулося 13 засідань виконавчого комітету ради, на яких прийнято 187 рішень.

Міським головою підписано 416 розпоряджень з основної діяльності.

 

Значна увага приділялася забезпеченню своєчасного розгляду звернень громадян. Всього до міської ради звернулося 2109 мешканців, з них про надання матеріальної допомоги - 1532, щодо роботи житлово-комунального господарства – 185, соціального захисту – 43, аграрної політики та земельних відносин – 49, по інших питаннях – 300.

Жителям громади виплачено одноразову матеріальну допомогу на лікування на загальну суму 433 тис. 500 грн. По програмі «Соціальна підтримка осіб, які беруть участь в атитерористичній операції та членів їх сімей, які зареєстровані на території Дунаєвецької міської ради на 2016-2017 роки» до Дня захисника України учасникам АТО виплачено 23 тис. 800 грн., дітям учасників АТО – 116 тис. грн.

 

Реєстраційною службою міської ради здійснено державну реєстрацію права власності, іншого речового права 4086-и громадянам, проведено реєстраційні дії по фізичних особах-підприємцях та юридичних особах в кількості – 2224, розглянуто 2561 звернення громадян з питань реєстрації та зняття з реєстраційного обліку, надано 195 адресних довідок на запити виконавчих органів щодо місця реєстрації громадян.

На адресу міської ради надійшло 37 інформаційних запитів, з них від фізичних осіб – 26, фізичних осіб-підприємців –1, юридичних осіб – 10.

 

Для забезпечення якісного надання послуг населенню відповідно до рішення другої сесії від 24 грудня 2015 року затверджено структуру апарату виконавчого комітету та його граничну чисельність. У 2016 році було оголошено 7 конкурсів на заміщення вакантних посад та 14 осіб прийнято по стажуванню. На даний час в апараті ради та виконавчого комітету працює 69 осіб, з них 27 старост та 6 діловодів, які обслуговують 39466 жителів. До об’єднання цю ж саму кількість населення обслуговувало 14 службовців міської ради та 111 службовців сільських рад.  Навантаження на 1 службовця з надання послуг населенню у 2016 році становило 538 осіб, що є найбільшим у Хмельницькій області. Частка видатків на утримання службовців у співвідношенні до власного фінансового ресурсу в нашій громаді є найменшою в області.

 

Детальніше про виконання міського бюджету.

Міський бюджет на 2016 рік затверджений рішенням сесії міської ради від 24.12.2015р. №1-2/2015р.

 

Уточнений план дохідної частини бюджету Дунаєвецької міської ради на 2016 рік складає 176 млн 124 тис.100 грн. в т.ч. загальний фонд - 171млн  12 тис 400 грн., спеціальний фонд 5 млн 111тис 700 грн., з них бюджет розвитку 946 тис.100 грн.

 

Фактичні надходження загального фонду міського бюджету за 2016 рік склали 174 млн 624 тис. 700 грн., з них:

-   власні надходження – 57 млн. 907 тис.грн. в розрахунку на 1 жителя –1470 грн., що на 1002 грн. більше, ніж у 2015 році.

-   офіційні трансферти – 116 млн. 717 тис 700 грн., в тому числі  базова дотація –  8 млн. 574 тис.700 грн., стабілізаційна дотація – 876 тис. 600 грн., освітня субвенція – 54 млн. 707 тис 300 грн., субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 1 млн. 668 тис. 700 грн.,  медична субвенція – 27 млн. 88 тис.500 грн. ( в тому числі  14 млн. 674 тис 400 грн. – передано районному бюджету на утримання Центральної районної лікарні, інші субвенції – 3 млн. 171 тис 900 грн., субвенція на формування інфраструктури ОТГ – 20 млн. 630 тис.грн. (крім цього 390 тис.300 грн. субвенції повернено в державний бюджет.

Дохідна частина бюджету по власних надходженнях виконана на 107,5 відсотка до уточненого річного плану: фактично отримано 57 млн. 907 тис.грн. (Для порівняння: власні доходи за 2015 рік по громадах, які об’єдналися в Дунаєвецьку міську громаду, склали 20 млн. 510 тис. 600 грн. (без 20 млн. 388 тис. 600 грн. податку на доходи фізичних осіб, який в 2015 році зараховувався в районний бюджет). Рейтинг фінансової самостійності місцевого бюджету нашої об’єднаної територіальної громади є досить високим, порівняно з іншими громадами області. Власні надходження становлять 82%, базова дотація лише 18%.

Найвагомішим дохідним джерелом є податок на доходи фізичних осіб. Його питома вага в загальному обсязі власних надходжень становить  49,7 відсотка. Отримано 28 млн. 751 тис. 800 грн. податку, що на 8 млн. 364 тис.грн. більше від показника 2015 року. На ріст вплинуло збільшення розміру соціальних гарантій, а відповідно і збільшення заробітної плати працівників бюджетних установ – саме ці платники забезпечують надходження в міський бюджет 55 відсотків податок на доходи фізичних осіб. План за 2016 рік перевиконано на 10,1% або 2 млн. 648 тис. 200 грн.

 

Найбільшими платниками є бюджетні установи -  Управління освіти, молоді та спорту (сплачено 6 млн. 425 тис. 100 грн. (100% податку), КУ «Дунаєвецька ЦРЛ» (3 млн. 124 тис. 900 грн.), Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля (2 млн. 401тис.600 грн.), ТОВ «Верест» - 2 млн. 243 тис. 200 грн., Дунаєвецький район електро мереж ПАТ «Хмельницькобленерго» - 1 млн. 425тис.300 грн., Фермерське господарство «Подільська марка» - 1 млн. 45 тис. 600 грн., ТОВ «Козацька долина-2006» - 997 тис.100 грн., ТДВ «Дунаєвецький Маслозавод» - 890 тис.400 грн.

Обсяг надходжень єдиного податку становить 10 млн. 140 тис.грн., що на 402,8 тис.грн. більше від планового показника (+4,1%) та на 3 млн. 289,2 тис.грн. (+48,0%) більше порівняно із надходженнями відповідного періоду 2015 року.

Плати за землю отримано 10 млн. 774,7 тис.грн.: перевиконання планових призначень складає 402 тис.грн. або 3,8 відсотка. Порівняно з показником за  2015 рік забезпечено приріст на 3 млн. 959,7 тис.грн. або 57,9 відсотка. На ріст надходжень плати за землю та єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників впливає застосування в 2016 році коефіцієнта індексації грошової оцінки земельних ділянок: 1,2 - для земель сільськогосподарського  призначення  та 1,443 - для інших  земель, а також коефіцієнт 1,8 для єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників.  

    Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 6 млн. 161,4 тис.грн., - це +8,4 відсотка до плану та + 37,5 відсотка до надходжень 2015 року:  найбільший ріст забезпечило ПАТ «Укрнафта», сплативши 3 млн. 463,2 тис.грн. акцизу, що на 1 млн. 31 тис.200 грн. більше, ніж у 2015 році.

Трансферти з державного бюджету – базова дотація, освітня та медична субвенції, субвенція на формування інфраструктури ОТГ  – надійшли  100 відсотково до запланованої суми.

 

Доходів спеціального фонду отримано 7 млн. 46,2тис.грн., в тому числі:

-   доходи бюджету розвитку – надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення 1 млн. 564,1 тис.грн.,

-   власні надходження бюджетних установ – 5 млн. 414,8 тис.грн.,

-   інші надходження – 67,3 тис.грн.

Затверджений річний уточнений план по видатках становить 166 млн. 367,6 тис.грн., в т.ч. загальний фонд 117 млн. 434,5 тис.грн., спеціальний фонд 48млн 933,1 тис.грн, з них бюджет розвитку 45 млн 516 тис.грн.

Видаткова частина загального фонду міського бюджету (без переданої районному бюджету субвенції на утримання Центральної районної лікарні в сумі 14 млн 674,4 тис.грн.) виконана в сумі 115 млн. 466 тис.грн. або на 98,3% до уточнених річних призначень.

В першочерговому порядку проводилося фінансування захищених видатків бюджету: на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 83 млн. 639,3 тис.грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв-11 млн. 929,8 тис.грн., придбання медикаментів-631,2 тис.грн., продукти харчування-2 млн. 547,8 тис.грн. і т.д.

На утримання органів місцевого самоврядування використано 7 млн. 309,3 тис.грн.. Із них на заробітну плату та нарахування - 5 млн 980,3 тис.грн., що становить 81,8% в загальній сумі видатків на управління. Комунальні послуги та енергоносії профінансовані в сумі 498,3 тис.грн.

На фінансування освітянської галузі із загального фонду міського бюджету  використано 67 млн 296,9 тис.грн., в тому числі на заробітну плату та нарахування - 53 млн 721,1 тис. грн. або 79,8 відсотків всіх видатків. Видатки на енергоносії по установах освіти - 8 млн 446,3 тис.грн.

На утримання Центру первинної медико-санітарної допомоги - використано 14 млн 992,3 тис.грн. На зарплату з нарахуваннями -11 млн  533  тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 млн 376,8 тис.грн. Видатки на медикаменти - 581,6 тис.грн. або 100% до уточнених бюджетних призначень, пільгові рецепти та гемодіаліз профінансовані в сумі 701,6 тис.грн. (100% від запланованого).  

Заклади культури профінансовані в сумі  8 млн 477,4 тис.грн., в т.ч. на заробітну плату та нарахування -7 млн 208,1 тис.грн., на енергоносії -  623,3 тис.грн..

На соціальний захист та соціальне забезпечення населення із загального фонду міського бюджету спрямовано 5 млн 215,3 тис.грн., в тому числі на утримання КУ «Територіальний центр соціального обслуговування» - 3 млн 390,3 тис.грн., КУ «Ластівка» - 766,9 тис.грн.  На зарплату з нарахуваннями працівникам цих установ використано 3 млн756,9 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 157,8 тис.грн.

На матеріальні допомоги, згідно прийнятих міською радою Програм, використано 856,5 тис.грн, на оздоровлення дітей (придбання путівок пільговим категоріям) по управлінню освіти спрямовано 196,6 тис.грн.

На утримання установ та проведення заходів з фізичної культури та спорту виділено 2 млн 619,7 тис.грн., в тому числі на Дунаєвецьку дитячо-юнацьку спортивну школу – 1 млн 340,5 тис.грн., КУ «Спорт для всіх» - 1 млн 279,2 тис.грн. Зарплата з нарахуваннями профінансована відповідно на 996,2 тис.грн. та 443,6 тис.грн., енергоносії – 150,1 тис.грн. та 278,9 тис.грн. на розвиток спорту.

З резервного фонду міського бюджету для відшкодування майнової шкоди, завданої населенню внаслідок запровадженого карантину в зв’язку з проведенням заходів щодо ліквідації африканської чуми свиней в селі Гірчична спрямовано 78,8 тис.грн., КП «ЖЕО» відшкодовано 21,2 тис.грн. за виконані роботи по запобіганню та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Житлово-комунальне господарство із загального фонду бюджету профінансовано на 5 млн 353,1 тис. грн.: по КП теплових мереж використано 300 тис.грн. на закупівлю пелетів, по КП «ЖЕО» спрямовано 574,3 тис.грн. на виплату зарплати двірникам, КП «Міськводоканалу» - 811,5 тис.грн. (різниця в тарифах - для проведення капітального ремонту покрівлі машинного залу, для погашення боргів), на благоустрій використано 3 млн 557,2 тис.грн. (оплата та поточний ремонт вуличного освітлення – 671,4 тис.грн., оплата послуг КП «Благоустрій Дунаєвеччини» - 1 млн 53 тис.грн., розчистка криниць – 450,4 тис.грн., вивіз твердих побутових відходів – 522,2 тис.грн. ).

По спеціальному фонду міського бюджету на капітальний ремонт житлового фонду спрямовано 569 тис.грн., по КП «Міськводоканал» проведено видатків спеціального фонду на суму 788,2 тис.грн.

Видатки спеціального фонду по благоустрою склали 2 млн 420,4 тис.грн., в тому числі на капітальний ремонт вуличного освітлення 490,1 тис.грн., в с.Залісці – 158,3 тис.грн., в с.Велика Побійна – 150,9 тис.грн., облаштування вуличного освітлення в селах Голозубинці, Соснівка. Сл.Іванковецька, Миньківці, Гута Яцковецька, Млаки, Ксаверівка – 550,7 тис.грн., капітальні ремонти тротуарів по вулицях Дунайгородська та Київська – 827,8 тис.грн., капітальний ремонт знаку Незалежності України («круг») – 132,4 тис.грн.

На проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг профінансовано 3 млн 38,7 тис.грн. із загального та спеціального фондів бюджету: проведено капітальний ремонт вул. Б.Хмельницького - 933,1 тис.грн., поточні ремонти доріг – 1 млн 238,7 тис.грн., придбано посипковий матеріал – 399,2 тис.грн., на зимове утримання доріг використано 199,6 тис.грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету на розвиток інфраструктури ОТГ профінансовано 11 проектів на загальну суму 20 млн. 630 тис.грн.

Станом на 01.01.2017 року заборгованість по захищених видатках відсутня.

 

Навчально-виховний процес в громаді організовано у 25 загальноосвітніх школах, 26 дошкільних закладах та 3 позашкільних установах. Навчанням та вихованням охоплено 3645 дітей шкільного та 1184 дошкільного віку.

Маємо 49 педагогів, що внесли свій вклад у розвиток освіти громади ставши переможцями чи лауреатами  конкурсів. На сьогодні 4 наших вчителі увійшли у 12 кращих педагогів області у конкурсі «Учитель року» і вони продовжують боротьбу за призові місця. Важливо, що гарні результати демонструють учні наших навчальних закладів. У конкурсах та турнірах вони  вибороли 57 призових місць, з них 15 перших, 12 других та 18 третіх.

Особливо важливим є питання забезпечення комфортних умов навчання та зміцнення матеріально - технічної бази закладів освіти.

У 2016 році за рахунок коштів місцевого  бюджету здійснено:

 - капітальний ремонт котельні Миньковецькї  ЗОШ І-ІІІ ст. - 551  тис грн.;

-заміну котлів у Іванковецькій ЗОШ І-ІІІ ст та  Зеленчанській  ЗОШ І-ІІ ст..– 144  тис.грн

-заміну системи опалення в Дунаєвецькій  ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Дунаєвецькому ДНЗ №4 та частково у Залісецькому НВК «ДНЗ- ЗОШ І-ІІ ст.» - 755 тис грн.

- перекриття даху спортивного залу у Чаньківській ЗОШ І-ІІІ ст.- 222 тис грн.

- капітальні ремонти окремих приміщень у Дунаєвецькому ДНЗ №2, №5, Пільномукарівському ДНЗ  та у Дунаєвецькому НВК - гімназія, ЗОШ І-ІІІ ст., Воробіївській ЗОШ І-ІІІ ст.,  В. Побіянській ЗОШ І-ІІІ ст. - 159 тис. грн..

-капітальний ремонт із заміною віконних та дверних блоків на металопластикові в  Іванковецькій школі. Всього замінено 305 вікон та 20 дверей  на загальну суму 1млн. 251 тис. грн., що суттєво покращило температурний режим в приміщеннях.

Значну економію бюджетних коштів маємо завдяки переведенню опалення Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. №3 та В. Жванчицької ЗОШ І-ІІІ ст. на тверде паливо (дрова, пелети), що економить 70-80 тис. грн. щомісячно,які будуть внеском для капітального ремонту системи опалення  в Дунаєвецькій ЗОШ №3. Обслуговуює ці котельні ТОВ  «Теплахата» за  тарифом 1262 грн.Що значно нижчий в газового 1798 грн.

Виконуючи свої передвиборчі зобов’язання, народний депутат О.В.Герега здійснив капітальні ремонти в групових кімнатах, спальнях, актових залах, методичних кабінетах, кухнях, пральнях та інших приміщеннях міських дитячих навчальних закладів №1, 2, 3 та 4. У відремонтовані приміщення завезено та встановлено нові меблі, а в кухні – сучасне обладнання та посуд. У  Дунаєвецькому ДНЗ № 3 замінено систему опалення, у Дунаєвецькму ДНЗ № 4 перекрито дах. Завершено ремонти у спортивному залі Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. №2, туалетів та вестибюлю у Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ст. №3, харчоблоку та їдальні у Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ст. №4. Ця допомога обраховується міліонами гривень.

Спонсорську допомогу надавали наші місцеві підприємці:

-        перекрито дах Вихрівської ЗОШ І-ІІ ст.(ТОВ «Козацька долина - 2006», директор Загородній Віталій Михайлович)

-        перекрито дах та замінено вікна у спортивному залі, де займаються учні В.Жванчицької  ЗОШ І-ІІІ ст.(ТОВ «Подільський бройлер», керівник Петльований Руслан  Федорович)

У 2016 роціза кошти міського бюджету для освітніх закладів придбано предмети, матеріали, обладнання та інвентар для дитячих садочківна суму 629 тис.грн. та для загальноосвітніх шкіл на суму 1млн.748 тис.грн.

По спів фінансуванню з обласною державною адміністрацією та залишку освітньої субвенції з 2015 року придбано шкільний автобус вартістю 1 млн 480 тис. грн. для Зеленчанської школи, в якій проведено оптимізацію з пониженням ступеня.

Наші діти мають навчатися в школах де їм комфортно, де є необхідне обладнання, сучасні кабінети, спортзали, стадіони, якісне харчування. Тому одночасно з покращенням матеріально-технічної бази шкіл вимогою часу є проведення заходів з оптимізації мережі з метою покращення надання освітніх послуг відповідно до потреб учнів та демографічної ситуації у громаді.

В 3-х Дунаєвецьких позашкільних установах: «Будинку творчості школяра», «Станції юних натуралістів», «Станції юних туристів» у 185 гуртках займається 3045 вихованців. Навчально-виховний процес забезпечують 78 педагогічних працівників, з яких 26- сумісники.

Протягом року в Будинку творчості школяра було проведено 65 масових заходів, колективи та вихованці взяли участь у 22 обласних масових заходах, відкрито гурток юних барабанщиць.

З 2015 року заклад приймає участь у дослідно експериментальній роботі, яка дасть можливість створити умови для науково методичного супроводу з питання розвитку життєво компетентної особистості в умовах позашкільного навчального закладу.

Дунаєвецьку станцію юних натуралістів вдруге визнано кращою в Україні та відзначено Дипломом Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України, а Максим Григор’єв здобув ІІІ місце у Міжнародному конкурсі в Румунії.

Станція юних туристів проводить змагання з техніки пішохідного, велосипедного туризму, спортивного орієнтування та «Школи безпеки», всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), організовує туристські походи та екскурсії, бере участь в обласних та Всеукраїнських туристсько-краєзнавчих експедиціях. Займається музейною справою.

Міська рада забезпечує фінансування захищених статей, у 2016 році виділлено 10 тис. грн.. для відрядження учня на Міжнародний конкурс в Румунію, 40 тис. грн.  - на придбання барабанів та костюмів, 10 тис грн. - на туристсько-спортивне спорядження.

 

Протягом 2016 р. комунальною установою «Дунаєвецький міський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» проведено 36 спортивно-масових заходів, в яких взяли участь 130 команд, понад 2 тис.учасників та прийнято участь у 17 обласних спортивних заходах:

з волейболу – 24 команди (280 учасників);

з міні-футболу – 30 команд (360 учасників);

з футболу – 12 команд  (240 учасників);

гирьового спорту - 20 команд (100 учасників);

з армспорту  - 20 команд (100 учасників);

з шахів, шашок – 50 учасників;

За кошти міського бюджету сільським спортивним колективам закуплено спортивну форму, волейбольні та футбольні м’ячі, сітки на суму 93.5 тис.грн.

У 2016році збірні команди міста та громади, окремі спортсмени представляли Дунаєвеччину на обласних та Всеукраїнських змаганнях.

Чоловіча та жіноча збірні лідирують в чемпіонаті Хмельницької області з волейболу «Подільська ліга» 2016-2017, посідаючи відповідно І та ІІ місця.

Успішним і досить насиченим був минулий рік для гирьовиків, які  неодноразово здобували чемпіонські звання обласних та Всеукраїнських змагань.

Футбол у громаді – завжди свято. Це підтверджує масовість проведених змагань серед дорослих та молоді. В минулому сезоні футбольний клуб «Дунаївці» посів V місце в обласних змаганнях.

У 2016 році на навчально-тренувальну роботу, проведення та участь в Спартакіадах, змаганнях, турнірах міською радою виділено 246,8 тис. грн., що у 2,5 рази більше, ніж у 2015 році.

Протягом 2016 року зміцнювалась та ремонтувалась матеріально-спортивна база, вводилися в дію нові спортивні об’єкти.

До 25 річниці Незалежності України, на міському стадіоні «Колос» було урочисто відкрито універсальний ігровий майданчик та площадка для пляжного волейболу в центральному парку міста, кімнату-зал атлетизму та гірьового спорту. Завдяки сприянню та допомозі народного депутата Олександра Гереги проведено поточний ремонт адмінприміщення, спортивних залів, пофарбовано металеву огорожу стадіону, встановлено антивандальне тренажерне містечко.

За кошти міського бюджету здійснено повну заміну перекриття та утеплення даху адмінприміщення, демонтаж старої та встановлено нову  сучасну систему опалювання, водяні теплообмінники в спортивних залах, що дало змогу значно підняти температуру повітря при зменшенні витрат на енергоносії. На ці цілі було використано 140 тис. грн.

У Дунаєвецькій дитячо-юнацькій спортивній школі функціонують п’ять відділень: волейболу, важкої атлетики, боротьби дзюдо, легкої атлетики, футболу. На громадських засадах працюють групи боротьби самбо та футзалу. У 36 групах, з яких 14 початкової та 22 базової підготовки, навчаються 480 учнів, яких тренують 14 тренерів-викладачів, серед яких «Заслужений тренер України» Мудрик Костянтин Михайлович, два тренери-викладачі мають відзнаку «Відмінник освіти України», один тренер має звання «Майстер спорту України».

Навчально-тренувальні заняття з учнями ДЮСШ проводяться в спортивних залах чотирьох міських шкіл та спортивному комплексі міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».

У 2016 році серед вихованців ДЮСШ було :

4 учасники міжнародних змаганнь, серед яких дзюдоїстка Слободянюк Аня, другий призер чемпіонату Європи з боротьби самбо та Семков Станіслав, неодноразовий чемпіон України з боротьби дзюдо, чемпіон Світу з боротьби самбо серед кадетів.

80 - Всеукраїнських (з них 20 призерів, серед них важкоатлети Ломачинська Ангеліна та Заболотний Ігор)

186 - обласних (з них 112 презерів).

227 учнів ДЮСШ виконали нормативи масових розрядів, 3 - кандидатів у майстри спорту, 1 - майстра спорту України (Горбунов Олександр).

Збірні команди Дунаєвеччини постійно займають призові місця в обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях.

Найважливішим є те, що ці молоді люди і їх вболівальники не шукають задоволення де інде, а зміцнюють своє фізичне здоров’я, показуючи приклад іншим та прагнуть зробити життя кращим.

У 2016 році з бюджету міської ради виділено 1млн 341 тис 806 грн., з яких витрачено на оплату праці разом з нарахуваннями – 996 тис. 398 грн., навчально-спортивну роботу – 106 тис 250 грн., що на 36 тис. 250 грн. більше ніж у 2015 році, а витрати на придбання спортивного обладнання та інвентаря збільшилися в двічі і склали 78 тис.877 грн.

 

В громаді працює мережа культурно-мистецьких закладів. Координує роботу міський культурно-мистецький, просвітницький центр. Працює 13 сільських будинків культури, 16 сільських клубів. У 2016 році ними проведено 4412 заходів, в яких взяли участь близько 180 тис жителів та гостей громади.

У всіх закладах проводились урочистості з нагоди державних, професійних, релігійних свят та відзначення Дня села, творчі звіти колективів художньої самодіяльності, присвячені 25-й річниці Незалежності України та творчий звіт кращих колективів громади.

У новому форматі проведено фольклорні свята «Зелена неділя» та відкриття рибальського сезону (с. Вихрівка), «Івана Купала» (с. Заставля) за участтю кращих фольклорних колективів та окремих виконавців.

Яскравим прикладом згуртування населення став етнофестиваль «Подільська підкова», започаткований Дунаєвецькою об’єднаною територіальною громадою у вересні 2016 року. Фестиваль був одним з головних заходів року і стане традиційни у щорічному святкуванні Дня громади.

Працівниками культури проводиться робота зі збору фольклорних матеріалів для збереження скарбів народного джерела та виховання молоді на українських традиціях.

На базі міського культурно-мистецького, просвітницького центру створено спілку художників Дунаєвеччини, одним із завдань якої є популяризація нашого краю. У 2017 році виставка робіт наших художників побуває в різних містах України.

Роботи члена національної спілки майстрів Україна Цимбалюк Оксани Григорівни демоструюстся на виствках у м. Дунаївці, в інших містах України та за кордоном.

У 2016 році на капітальні та поточні ремонти сільських закладів культури вперше виділено кошти для:

-        перекриття даху будинку культури міста Дунаївці – 136 тис.573 грн,  с.Зеленче – 165 тис 755 грн, с.Січенці – 380 тис 755 грн, с.Воробіївка – 195 тис 927 грн, с. Мала Побіянка – 114 тис 994 грн, інших сіл – 17 тис.455 грн

Народним депутатом  Герегою О.В. надавалась фарба для поточних ремонтів усіх закладів культури.

Покращено матеріально-технічне забезпечення. Придбано звукопідсилювальну апаратуру для сільських клубів с.Чаньків та с.Голозубинці (19 тис. 187 грн.), освітлювальну апаратуру для міського центру (64 тис 195 грн), сценічні костюми (17 тис 240 грн).

З бюджету міської ради виділялись кошти на придбання матеріалів та подарунків для організації культурно-мистецьких заходів, оплату комунальних послуг.

Усі заклади культури надавали платні послуги населенню, на спец рахунок надійшло 109 тис. грн., які мали б забезпечити доплату за стаж роботи працівникам. Така доплата здійснювалась вперше, на що з міського бюджету виділено 220 тис.грн.

 

Важливе місце в галузі культури громади займає початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад – Дунаєвецька дитяча  школа мистецтв. Основною метою якого є задоволення потреб жителів громади у вихованні найбільш обдарованих дітей та залучення їх до професійного мистецтва .

У дитячій школі мистецтв навчається 517 учнів, з яких 492 на бюджетній  основі, 25 - в групах самоокупності.

Учбовий процес у школі забезпечує  39 викладачів.

У закладі успішно працюють 15 учнівських та 5 викладацьких колективів, з них 4 зразкових та 4 народних.

У 2016 році вихованці закладу приймали участь у 35 загальноміських та  районних, 86 міжнародних, всеукраїнських, регіональних, обласних конкурсах та фестивалях на яких здобули 59 перемог у містах України та у Польщі, Болгарії, США,.

Викладачами та учнями школи підготовлено та проведено 40 культурно-мистецьких заходів для учнів, батьків та жителів міста.

У 2016 році за бюджетні кошти придбано: ноутбук, меблі для навчальних  класів, костюми для народного камерного ансамблю та перекрито дах на загальну суму 286 тис.173грн.

Ми особливо маємо дбати про обдаровану молодь, бо це не тільки імідж нашої громади, а й наше майбутнє. Саме від освіченості, високої моральності та духовності нашої молоді залежить майбутнє нашої громади і України.

Мережа бібліотечних закладів Дунаєвецької міської ОТГ складається з 21 бібліотеки: 1 міської та 20 сільських. Виваженим та раціональним було рішення міської ради об’єднати бібліотечні заклади громади у єдину структурно-цілісну комунальну установу «Дунаєвецька міська бібліотека» з централізованим управлінням, бухгалтерією та матеріальною базою. Дана модель дає можливість більш ефективно функціонувати, вивчати та вирішувати галузеві проблеми, створювати сприятливі умови для роботи бібліотек.

Головну роль у підтримці інтересу до бібліотек відіграє їх сучасний вигляд, своєчасне поповнення фондів, забезпечення необхідною комп’ютерною технікою та безкоштовне надання послуг мережі Інтернет.

Так, порівняно з 2014-2015 роками, значно покращилася матеріальна база бібліотечних закладів. У 2016 році придбано 10 комп’ютерів та 10 багатофункціональних пристроїв у сільські бібліотеки та 2 комп’ютери у міську, на що виділено 80 тис.грн з міського бюджету.

З метою оцінювання рівня професійних знань, в тому числі навиків роботи з комп’ютерами, за участю керівництва міської ради було проведено атестацію бібліотечних працівників.

Вже традиційний стало проведення бібліотеками громад, зустрічей з письменниками членами національної та обласної спілок.

Протягом звітного періоду замінено 8 вікон на суму 40 тис.грн., проведено поточні ремонти в сільських бібліотеках, облаштовано внутрішній санвузол у Дунаєвецькій міській бібліотеці. З міського бюджету для бібліотек громади було виділено 30 тис. 942 грн. на підписку періодичних видань та 13 тис. 300 грн. на поповнення бібліотечних фондів.

Зроблено перший крок для надання бібліотекарями інноваційних послуг для населення. Бібліотека на селі не може бути «мертвим» закладом, а має стати інформаційним центром, надзвичайно важливим та необхідним для жителів, де можна буде зробити друк, ксерокопію, використовувати мережу інтернет для оформлення рефератів, створити особисті кабінети на сайтах обленерго та газконтори, здійснити швидку проплату по рахунках та багато інших послуг.

 

Комунальний заклад Дунаєвецької міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги» згідно рішення третьої (позачергової) сесії Дунаєвецької міської ради від 05.01.2016 р. №3-3/2016р. перейшов у комунальну власність Дунаєвецької міської ради.

У 2016 році заклад пройшов акредитацію, отримав першу акредитаційну категорію, ліцензії на медичну практику та обіг наркотичних препаратів і прекурсорів.

До складу Центру ПМСД входить 11 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 34 фельдшерсько-акушерських пункти, 27 фельдшерських пунктів.

Загальна кількість працюючих – 311 штатних одиниць. З них лікарів – 47, середніх медичних працівників – 165 та 98 одиниць обслуговуючого персоналу.

На обліку у сімейних лікарів перебуває 47 тис.157  чол., в тому числі дітей  – 3 тис.608. Протягом 2016 року зареєстровано 173 тис.400 звернень до лікарів, що на 1130 більше, ніж у 2015 році. На 67-и ліжках денних стаціонарів проліковано 3522  хворих. Завдяки використанню ліжок денного стаціонару вдається економити кошти, які направляються на закупівлю медикаментів, медичного обладнання та проведення ремонтів.

Крім обслуговування викликів на дому  по захворюванню, здійснюються  профілактичні та патронажні відвідування. Певну частину цих відвідувань складають подвірні обходи по вулицях на предмет виявлення ранніх форм раку і туберкульозу.

На звернення жителів громади народним депутатом України Герегою О.В. ініційовано депутатський запит щодо відкриття у Дунаєвецькій центальній лікарні відділення екстракорпоральної детоксикації для лікування хворих з хронічною нирковою недостатністю відповідно якого МОЗ України доручило департаменту охорони здоров’я Хмельницької облдержадміністрації вжити вичерпних заходів стосовно забезпечення таких пацієнтів належним рівнем медичної допомоги.

Фінансування медичних закладів у 2016 році здійснювалось за рахунок медичної субвенції та становило 241 грн. на 1 мешканця. У загальному кошторисі видатків частка заробітної плати з нарахуваннями становила 70%, комунальних послуг - 9%; витрати на медикаменти -  3%. Видатки на відшкодування за медикаменти, отримані пільговою категорією населення  – 701,8 тис. грн. Вартість медикаментів для надання невідкладної медичної допомоги населенню – 409,2 тис. грн.

Середня заробітна плата лікаря зросла з 3751 грн. в 2015 р. до 4584 в 2016 р., середного медичного персоналу з 2320 грн. в 2015 р. до 2580 грн. – в 2016 р.

Протягом року проводилась робота по зміцненю матеріально – технічної бази медичних закладів. За кошти державної субвенції відповідно до проекту «Покращення інфраструктури Дунаєвецької міської об’єднаної територіальної громади для забезпечення надання медичних послуг» придбано автоматичний гематологічний аналізатор, пересувний флюорограф;  20   сумок вкладок для сімейних лікарів на загальну суму  3 млн 190 тис. грн.

За кошти міського бюджету придбано 4 сучасних електрокардіографи. 40 глюкометрів, 20  тонометрів на суму 100 тис.грн.

В усіх медичних закладах протягом 2016 року проведені поточні та косметичні ремонти.

Заходи з реформування спрямовані на те, щоб  покращити якість і доступність медичної допомоги населенню.

 

У 2016 році комунальним підприємством теплових мереж здійснено модернізацю та оптимізацію виробництва теплової  енергії  на загальну суму 804 тис.грн.

Придбано і встановлено на газовий котел предтопок, що дало змогу виробляти теплову енергію в котельні по вул. Франца Лендера з використанням твердого палива без споживання природного газу. Окупність проекту - 3 місяці. Замінено ділянку аварійних трубопроводів опалення на нові попередньоізольовані протяжністю 135 м.  Переобладнано приміщення котельні під складське для зберігання твердого палива. Придбано і встановлено новий електротельфер. Проведено капітальний ремонт котла та встановлено газогенеруючу установку для спалювання твердого палива (пелет) в котельні по вул.Горького. В результаті проведених робіт вартість 1 Гкал зменшилась на 303,62 грн.

Силами підприємства відремонтовано систему опалення дитячого садка № 5.

Протягом 2013-15 років оновлення техніки на підприємстві не було. У 2016 році за кошти міського бюджету придбано автонавантажувач,  димосос на суму 233 тис.грн.

 

Послугами централізованого водопостачання користуються 19 тис жителів нашої громади, що становить 48.7% від загальної кількості населення. Загальна протяжність водогону громади становить 215,6 км.

З утворенням об’єднаної територіальної громади на обслуговування КП «Міськводоканал» передано мережі централізованого водопостачання 11 сільських населених пунктів, протяжністю124.9 км. На зазначених об’єктах, у 2016 році було проведено інвентаризацію сільських водопроводів, розроблено і затверджено тарифи водопостачання, укомплектовано штати обслуговуючого персоналу, проводились невідкладні роботи з технічного обслуговування споруд, впроваджувались елементи автоматизації  на водозаборах, здійснювались ремонти насосного обладнання, прокладено ділянку водопроводу довжиною 0.5 км до житлового масиву в с. Воробіївка, відновлено водопостачання Миньковецької амбулаторії на що витрачено 110 тис. грн міського бюджету.

Прокладено нові ділянки водопроводу по м. Дунаївці довжиною 1.44 км на загальну суму понад 300 тис грн. Завершуються роботи з капітального ремонту міської водонапірної башти вартістю 108 тис грн. В прокладанні водопроводу було надано допомогу народним депутатом Герегою О.В. трубами довжиною 350 м .

Через утворені будівельні кооперативи придбано труби для прокладання водопроводів у с. Голозубинці, с. Мушкутинці на суму 60 тис грн. та до жилового масиву «Берізка» - 70 тис гривень.

Через засуху в минулому році виникли суттєві проблеми з водопостачанням у селах громади Вирішено розпочати роботи з підготовки будівництва нових водогонів. На 2017 рік визначено черговість проведення робіт та виготовлення проектної документації.

На першому етапі необхідно відремонтувати або побудувати 24 водозабори, 72 км водопровідних мереж, встановити 24 водонапірні башти на загальну суму понад 8 млн грн. Вирішення проблеми водопостачання потребує великих капіталовкладень і співфінансування від жителів.

Протяжність міської водопровідної мережі становить 90.7 км, 70% якої перебуваєв в незадовільному стані.

В аварійному стані працює система водовідведення міста, яка споруджувалась без єдиного плану.Через особливості рельєфу каналізовано лише 40% території міста, а послугами каналізації користується 31% жителів. В минулому році розпочато реконструкцію очисних споруд та напірного колектора за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 1млн 800 тис грн та співфінансування з бюджету міської ради  на суму 435,3 тис.грн., але для закінчення реконструкції потрібно ще 14млн грн.

Діючі тарифи на послуги водопостачання і водовідведення не покривають потреб обслуговування мереж і не передбачають витрат на проведення капітальних ремонтів та нового будівництва. У 2016 році за рахунок бюджету громади було профінансовано проектні роботи із оптимізації систем водопостачання міста на суму понад 300 тис грн.

Силами аварійно -відновлювальних бригад виконуються роботи із заміни аварійних ділянок та будівництва нових гілок водопроводу.

Для покращення ефективності роботи підприємства за кошти міського бюджету придбано автомобіль пежо партнер, мініекскаватор та причіп для його транспортування, апарат для терморезисторного зварювання поліетиленових труб на суму понад 800 тис. грн.

 

Після створення об’єднаної громади значно зросли обсяги робіт, які виконуються КП «ЖЕО».

Протягом 2016 року замінено вікна на металопластикові  на суму 367 тис.грн у 6-ти будинках м. Дунаївці. У 2015 році замінено вікна лише в 1 будинку на суму12 тис грн.

Проведено капітальний ремонт вуличного освітлення на суму 840 тис. грн. у м. Дунаївці та у селах Соснівка, Сл.Гірчичанська, Залісці, Голозубинці, Миньківці та поточний ремонт вуличного освітлення у с.Жванчик на суму 28,2 тис. грн. Встановлено підсвідку по вул. Шевченка - 19900 грн, виготовлено таблички з назвами переіменованих вулиць – 22800 грн, сцену- 71200 грн., дорожні знаки - 11800 гривень.

На виконання звернень жителів вперше в м.Дунаївці облаштовано 2 пішохідних переходи по вул. Шевченка з застосуванням пластикових матеріалів на суму 15 тис. грн.та здійснено підсвітку пішохідних переходів на суму 47,8 тис.грн

Вперше за останні 20 років в місті проведено чистку громадських криниць та виготовлено і встановлено цямрини на суму 49 тис. грн.

Проведено реконструкцію тротуарів на загальну суму 962,7 тис.грн та облаштовано тротуар між будинками по вул.Київська за кошти та силами працівників ЖЕО.

Проведено поточний ремонт доріг зі щебеневим покриттям. Міська рада оплатила посипковий матеріал на суму 100 тис.грн., а вивезення та грейдерування здійснювалось за сприяння народного депутата О.В.Гереги.

Проведено ямковий ремонт доріг з асфальтним покриттям на суму 292,5 тис.грн.

Для покращення обслуговування жителів громади за кошти міського бюджету оновлено автопарк  КУ ЖЕО.

Придбано трактор Белорус, 320.4М та обладнання до нього  на суму 320 тис. грн..

За кошти державних субвенцій з фонду регіонального розвитку придбано 2 трактори Белорус, 82.1 на суму 843 тис.600 грн., 2 навантажувачі та 2 ковша на суму 177 тис.400 грн., 2 причепа тракторних на суму 239 тис.грн.

За кошти підприємства придбано бульдозер ДТ -75, причіп тракторний  та щітку на загальну суму 113 тис. грн.

Для порівняння у 2015 році придбано лише один трактор МТЗ 82-1 і причіп до нього.

 

Рішенням 5 сесії Дунаєвецької міської ради від 16.02.2016 року №3-5/2016 створено комунальне підприємство «Благоустрій Дунаєвеччини», яке забезпечує благоустрій територій сіл Дунаєвецької ОТГ.

У 2016 році підприємством виконано робіт на суму 700 тис. грн. (обкошування територій, побілка дерев парканів та бордюрів, ремонт пам’ятників, прибирання територій сіл, озеленення, обрізання чагарників дерев  та кущів, проведено санітарні чистки кладовищ).

Побудовано міст-кладку через річку у селі Притулівка. Для закупівлі матеріалів з міського бюджету виділено 80 тис. 200 грн. Перевезення конструкцій здійснило ФГ «Подільська марка» (керівник Боднар Сергій Борисович). Роботи із встановлення і монтажу виконувались власними силами.

Встановлено і відремонтовано паркани в с. Притулівка та с.Мала Кужелівка – 47,5 тис. грн., сходи в центрі с.Воробіївка - 13,8 тис.грн., очищено і прохлоровано 89 криниць – 224 тис.грн., виготовлено і встановлено 15 цямрин – 90 тис.грн., 14 автобусних зупинок – 28,5 тис.грн., таблички на переіменованих вулицях в селах Зеленче, Залісці, Лисець – 22,8 тис.грн., виготовлено і розвезено протиожеледну суміш – 34,3 тис.грн, очищено дороги від снігу -10 тис.грн.

В 15 населених пунктах громади проведено поточний ремонт вулиць та доріг загальною протяжністю 22,2 км. З міського бюджету на щебеневий матеріал виділено 512 тис. 600 грн. Посильну допомогу у придбанні надавали: Агрохолдинг «Мрія» (керівник Кузь Микола Павлович) - 600 тонн, ФГ «Є Надія» (с. Нестерівці, керівник Лісецький Олексій Станіславович)- 400 тонн, ФГ «Обрій» (с.Нестерівці, керівник Атаманчук Олександр Станіславович) – 200 тонн, ТОВ «Екотехнік» (с.Миньківці, керівник Кушнір Олександр Миколайович та Скоромохова Аліна Алімівна ) - 450 тонн.

Всього вивезено 6106,5 тонн. Машини для перевезення надав народний депутат В.О.Герега, які працювали в громаді протягом 3-х місяців, здійснюючи щоденно по 3 рейси з кар’єру до села. Грейдер для розгортання надали народний депутат Герега О.В та інвестори ТОВ «Промінь Поділля» (керівник Бурейко Олександр Леонідович) в с.Рачинці, «Подільський бройлер» (керівник Петльований Руслан Федорович) в с.Зеленче.

Ремонт вулиць та доріг у с. Вихрівка здійснено силами ТОВ «Козацька долина-2006» (керівник Загородній Віталій Михайлович), від с. Заставля до м. Дунаївці - ТДВ «Дунаєвецький маслозавод»  (директор Надорожний Анатолій Богуславович).

Хочу подякувати, від імені жителів громади, усім інвесторам, які небайдужі до проблем села, відгукуються на прохання і завжди  допомагають.

Комунальним підприємством «Благоустрій Дунаєвеччини»  надавались послуги з ремонту іншим установамна на суму – 10,4 тис.грн.

За кошти державної субвенції відповідно до проектів «Створення матеріально - технічних умов для функціонування КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини" (придбання техніки та спецтехніки) придбано: 4 трактори, 1 автовишку, 2 вантажних та 2 спеціальних (легкові) автомобілів, 1 погружчик, 15 одиниць спецтехніки та 27 контейнерів для сміття на загальну суму  9 млн. 493 тис 555 грн.

Вся закуплена техніка працює на громаду, що дає змогу вчасно розчищати дороги, тротуари, оперативно ліквідовувати аварії на водогонах, вивозити сміття та здійснювати благоустрій території.

 

2016 рік нам запам’ятається як час напруженої праці та концентрації максимальних зусиль, спрямованих на збереження стабільності та забезпечення розвитку  громади.

2016 рік також був періодом відкритого діалогу органів влади і представників громадськості, які стали справжніми учасниками формування та реалізації місцевої політики. Щиро дякую усім, хто приєднався до спільноти небайдужих громадян, чесно і самовіддано працював заради благополуччя Дунаєвецької громади і її мешканців. І надзвичайно важливим є крилатий вислів: критикуєш – пропонуй, пропонуєш – роби, не робиш і не пропонуєш – не критикуй!!!!

У майбутніх діях міської ради пріоритетними будуть інтереси жителів громади та кожної людини зокрема. Переконана: вирішувати проблеми будемо спільно, допомагаючи один одному, проявляючи людську мудрість та толерантність.

У 2017 році свої зусилля ми будемо спрямовувати на:

- розвиток людського капіталу, сприяти зниженню захворюваності серед населення, покращенню та розвитку культурно-освітнього середовища;

- підвищення конкурентноспроможності громади, підтримку розвитку підприємництва, кооперації, туризму, підготовку об’єктів для залучення інвестицій, ефективне використання грошових та інших ресурсів громади, реалізацію заходів з енергоефективності, енергозбереження, розвиток альтернативної та відновлювальної енергетики;

- підвищення стандартів життя населення та розвиток території, зменшення рівня забрудненості водних ресурсів, очищення території громади від сміття, забезпечення якісного транспортного сполучення між населеними пунктами, забезпечення питною  водою, покращення вуличного освітлення, якісне надання соціальних послуг вразливим категоріям громадян.

Протягом лютого місяця ми будемо проводити громадські слухання із обговорення Стратегії та плану соціально-економічного розвитку громади, реалізація яких має суттєво покращити  умови проживання наших громадян.

Запрошуєю усіх бажаючих взяти участь у громадських слуханнях.

Як міський голова, повністю усвідомлюю ступінь відповідальності, яку поклали на мене Ви, шановні жителі громади. І хочу вас запевнити, що я виправдаю вашу довіру.

 

Дякую за увагу!

 

Категорія: Новини Міської ради | Переглядів: 433 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
0  
1-й коментар від Admin, написано 05.02.2017 о 22:28
+1  
2-й коментар від Admin, написано 05.02.2017 о 22:29
Вибачте, додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі сайту.
Будь-ласка, зареєструйтесь, або увійдіть на сайт.
РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
Ділові Дунаївці © 2009-2017