Субота, 18.11.2017, 06:42 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· E-mail: dilodun@gmail.com ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Меню сайту
Меню розділу
Надзвичайні події
Невдоволення та протести
Новини Держадміністрації
Новини Районної ради
Новини Міської ради
Новини Сільських рад
Новини Держслужби з НС
Новини МВС, Прокуратури
Новини Держпродспоживслужби
Новини Соціальних служб
Новини Комунальних служб
Новини Податкової
Новини Пенсійного
Новини Гром. ради при РДА
Правова допомога
ГО "Контроль громади"
Конкретні справи О. Гереги
Свята та урочисті заходи
Вибори та політика
Економіка та розвиток
Міжнародна співпраця
Медицина та здоров'я
Освіта, Культура, Релігія
Про наших людей
Єврореволюція
АТО
Спорт
Сільгосптехніка
Відеоновини ФНБ
Статистика
Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук по сайту
 
Головна » 2017 » Січень » 27 » Перші враження про звіт або “посидели в лодошы похлопали“...
П`ятниця, 27.01.2017, 14:16
Перші враження про звіт або “посидели в лодошы похлопали“...

   Приємним є той факт що звіт відбувся. Нехай з запізненням на майже 3 місяці, але відбувся. Також дуже приємно що був майже повний зал. Нехай в переважній більшості то були співробітники міської ради і дотичних до неї структур, але прийшли “добровільно”... Хоча вони мали б саме в цей час бути на робочих місцях і виконувати свої обов'язки, але то не їх клопіт. Про це мала подумати міська рада призначаючи звіт саме на 10 годину п'ятниці... Приємно що ми нарешті побачили всю техніку яку придбали за наші податки. Хоча вона мала саме зараз працювати і покращувати наш з вами благоустрій. А натомість простояла дві години перед клюбом...

   Що не приємно.

   Не приємно те, що звичайних містян в залі не було. Адже “всі” вулиці в місті почищені саме тою технікою яка стояла на показі. Особливо гарно прибрані і посипані тротуари від “ріжка” до базару і далі до ставу. Інші прилеглі вулиці... вибрано дуже зручний час для звіту... ми не байдужі до тих кого вибрали і контролюємо їх дії. Не приємно те, що в залі відчувався запах совку. Сказали пані Мер — плескаемо в ладоші, згадали Герегу — бурхливі овації, слизьке питання — загальне обурення... Не приємно те, що майже годинний спіч пані Мера не ніс ніякого звіту саме про її досягнення як Мера. Адже те про що вона казала - це робота яка так чи інакше була б виконана будь ким хто став би на її місце. І в загалі, звіт був з листочка в стилі гарно завченого матеріалу... Не приємно, що на критичні питання на кшталт кількості втрачених робочих місць за рік, чи чому саме в "Епіцентрі" ми все купуємо (адже його ціни в середньому на 20-30% більші чим в тому ж "АРС"і) та інші колючі питання - відповіді не були дані... Не приємно зневажливе ставлення до опозиційних активістів. Звичайно, вони вже дістали і піднімають критичні питання, але це не підстава для публічної зневаги. Не приємно було чути про “Критикуй-пропонуй-роби”, адже критика породжує рішення, а рішення в свою чергу породжує дії. І якщо активісти будуть і критикувати і пропонувати і робити то напрошується питання — навіщо тоді Ви з своїм апаратом?...

   В загальному можу сказати що до повного екстазу не вистачало музик на вході в клуб і яток з напоями. Адже це на мою думку, був не звіт, а шоу. Так само гарно зроблений і продуманий як і колись дебати. Гарна картинка для ЗМІ.... Ніякої конкретики щодо досягнень в пошуку інвесторів, ніякої конкретики щодо виводу темних зарплат в світло, ніякої конкретики щодо роботи над збільшенням податкових надходжень до бюджету. Адже основні наповнювачі це державні установи, а не приватні підприємства громади серед яких є такі потужні і знані на всю Україну і які б мали бути головними наповнювачами податкового кошику.

   Отже, як на мене, це був звичайний звіт який цікавий лише тим хто розуміє що таке субвенція і трансфери. І який вони залюбки б почитали зранку за горнятком кави... На жаль, звичайні люди так і не почули яких покращень ми досягли і що нас чекає в майбутньому.... адже 3200 кожному співробітнику комунальних установ міста прийдеться платити саме нам.

   P.S. Ще хочу доказати тій жіночці яка тішилась квітам на стовпах.
   Ті квіти так високо висять саме для того щоб ви коли йдете дивились в гору на красу квіток і не бачили що під ногами у вас болото і ями... А купляти кущі і сакури тоді коли в місті майже нема чистого і рівного тротуару, це як вішати гарні фіранки в корівнику...

Категорія: Свята та урочисті заходи | Переглядів: 1264 | Рейтинг: 4.6/5
Всього коментарів: 23
0   Спам
1-й коментар від layskaserg, написано 27.01.2017 о 17:30
Попередній (як кажуть "на скору руку") аназіз сьогоднішнього заходу мені сподобався, але були там і позитивні моменти, наприклад визнання (присвоєння) заходів здійснених за рахунок місцевих меценатів міською владою, що вже світчить про те що міська влада звертає на них увагу.
0   Спам
2-й коментар від Валерій, написано 27.01.2017 о 19:39
А відео цього "собрания" буде ?
0  
3-й коментар від Admin, написано 27.01.2017 о 19:55
Буде.
0   Спам
4-й коментар від layskaserg, написано 27.01.2017 о 21:14
Так, було мінімум 4 камери
+2   Спам
5-й коментар від Наталя, написано 27.01.2017 о 21:54
Найбільше мені сподобалось в аналізувані звіту згадка про відсутність музики,яток з напоями,"Епіцентр",згадка про квіти на стовпах!Точно сказано! smile
+1   Спам
6-й коментар від Dream, написано 28.01.2017 о 00:19
Довго згадувала,де я цей прикол з квітами на стовбах бачила...в Ярмолинцях. Чи вони в нас списали таку геніальну ідею чи ми в них?:)
+1  
7-й коментар від Ser_Gabriel, написано 28.01.2017 о 00:24
генератор идей общий:)
0   Спам
8-й коментар від mart68, написано 28.01.2017 о 00:27
треба було згадати,про камеру, напроти входу до міськ ради,напевне зайчиха всеж боїться ,що пару ргдшок у вікно кинуть, ось небельський,нічого не боявся..............
+1   Спам
9-й коментар від 13, написано 29.01.2017 о 20:13
На мій погляд, очільник райдержадміністрації Бернашевський О.В., досить чітко висловив свою особисту позицію про звіт. Наголосив про підтримку держави саме у дискусійному питанні виділення коштів на придбання техніки. В коротенькому інтервю розклав усі крапки над " і "показавши, що поки що основним фінансовим донором обєднаних громад є держава і її виконавча влада. Також дав при цьому зрозуміти, хто є хто на даному етапі їх становлення.
0   Спам
10-й коментар від layskaserg, написано 29.01.2017 о 21:17
Держава буде в любому випадку головним донором місцевих бюджетів, тому що вона фінансує великі проекти намісцях решта на плечах місцевого бюджету, тож це не дивно зовсім
0   Спам
11-й коментар від 13, написано 29.01.2017 о 22:32
Iaeskaserq, дякую, але з Вами я трішки не згіден. Да ми будемо одержувати субвенцію на освіту медицину, але ось на розвиток інфраструктури як у цьому році коштів ми не одержимо. Тобто кошти, на таку беззаперечно потрібну техніку, прийдеться вишукувати уже на місцях. І умови сьогодення заставлять нас бути трішки раціональнішими у її придбані. Я думаю, що Ви розумієте, що я маю на увазі.
-3   Спам
12-й коментар від Никола, написано 30.01.2017 о 02:38
Цікаво спостерігати як частина дописувачів намагається хоч якось перекрутити досягнення громади: то озеленення міста "економічно недоцільне", то вся представлена техніка виявляється поставлена "виключно за рахунок державного бюджету", а отже це для них не є показником роботи депутатського корпусу міської ради та її Голови...
Шановні Дунаївчани, прибанню презентованої Вам техніки та реалізованих проектів передувала тривала, складна та непередбачувана процедура, супроводжувана постійною критикою та скаргами, ніхто ту техніку на "блюдечку" звичайно не приніс. І ще, п'ять одиниць техніки, яку ви мали можливість оцінити, придбано за рахунок зароблених нашою Громадою коштів, тобто за рахунок місцевого бюджету, про що всі ці експерти пера та екрану чудово знають. То може вже досить цих "Плачів Ярославни", не хочете підкласти плече то хоча б не заважайте. biggrin :D biggrin
+6  
13-й коментар від Ser_Gabriel, написано 30.01.2017 о 10:41
Микола Гелярдович, я поважаю вашу думку. Але, всі ці "експерти пера та екрану" (як ви сказали) неодноразово намагались підкласти плече, але де там, "собака гавкає, а караван іде".
І коли ви до нас завітали, дайте відповіді на питання:
1. Де обіцяний вами графік звіту депутатів.
2. Де обіцяний вами більш ніж місяць тому звіт про відвідуванність депутатами сесій.
3. З якою метою витрачено більш ніж 1,5 млн грн грошей громади на ремонт "жовтого дому"
4. З якою метою витрачено більш ніж 1,5 млн грн грошей громади на ремонт ЦНАПу (2 роки назад туди вже вклали 2 млн грн).
5. Чому не були проведені обіцяні аудиті всіх комунальних підприємств міста.
6. Навіщо в "жовтий дім" закуповлюється 6 диванів.
7. Коли ми матимемо нагоду послухати звіт саме Пані Мера про її досягнення на посаді.
8. Чому усі закупівлі не проводяться через систему ProZorro, як на початку домовлялися.
9. Коли буде звернено увагу на мережу водопостачання. Постійні пориви і ремонти того що вже "фізично виснажено" це також гроші громади (до того ж немалі). Паливо, зп працівникам, чималі втрати води і як наслідок втрати електрики, розриті дороги і тротуари (на відновлення яких теж ідуть кошти громади) и тд....
І саме тому виникають питання по доцільності придбання техніки, озеленінню, ремонтів і тд і тп
Безперечно, досягнення є. Але є і недоліки які варто визнавати.
На жаль за рік від відмовок і ігнорування ми доїхали до відвертої зневаги.
+3   Спам
14-й коментар від Валерій, написано 30.01.2017 о 19:05
Я б теж послухав на цю тему Гірляндовича.
+1   Спам
15-й коментар від 13, написано 31.01.2017 о 01:50
Друзі, давайте трішки інформації про те, як працюють інші. Ось, що пише мій добре знайомий голова Новоукраїнки в Facebook: "...презинтуємо перші успіхи у стратегічному плані ОТГ, залученні кошти внутрішніх та зовнішніх інвесторів, реалізуємо уже декілька проектів спільно з місцевим та зовнішнім бізнесом. З весни розпочинається будівництво фото-електростанції, млина, відновлюємо цегельний завод. Перед громадою прозвітували про сто відсоткове завершення освітлення вулиць. Бюджет став не бюджетом місцевої ради, а прозорим, відкритим бюджетом громади.."
А ось, як справи ідуть в мого доброго товариша, чемпіона України з самбо, кандидата наук, полковника поліції Анатолія Лущака. " Село на Прикарпатті, що не має злочинності ". Надзвичайні новини ( матеріал повністю можна переглянути в хроніці - Надзвичайні новини ):..Три роки тому Старий Лисець стало кращим енергоефективним селом України. І повністю відмовилось від газу перейшовши на тверде паливо...хуліганство побороли за допомогою камер....реалізовано десятки виграних проектів, як всеукраїнських, так і міжнародних...сільський голова запевняє для добробуту громад треба перестати - КРАСТИ !
Микола Гелярдович, памятаєте про мою пропозицію посприяти сановленню ЦНАПу. Ви тоді відмовились. Кошти Мінрегіонбуду пішли у другі громади. Тут доречно і згадати станційну ОТГ ( це Ваша одна команда ). Була можливість з того таки ж Мінрегіонбуду одержати кошти на реконструкцію будинку культури ( спортивний зал ) в селі Міцівці - 600 тисяч гривень. Даний прект тоді піддержала Асоціація розвитку села райоу, готовий був включитись у цю роботу її голова Юрій Кучерявий. А 300 тисяч на ремнт спортивного залу в селі Томашівка. Просто Ваша команда " дружньо " в цьому відмовила. Сьогодні наслідки цього всього говорять самі за себе.
Тому то, Микола Гелярдович, не обіжайтесь, адже Ви чудово знаєте моє відношення до Вас. Тільки чомусь Ваша команда спочатку " ламає руки" тим хто бажає добра громадам, а потім просить підставити плече. Звичайно люди доброї волі які бажають процвітання своїм територіям будуть робити це обовязково не виключаючи при цьму конструктивне спілкування та справедливу критику, адже "поламаними руками" трохи важко обнімати. Дякую за взаєморозуміння та вирішення проблемних питань.
-3   Спам
16-й коментар від Никола, написано 31.01.2017 о 02:09
Пане Романе, повірте, з такими помічниками, ворогів вже не треба... а тепер по порядку:
1. Звіти депутатів по округах заппановані до проведення з 6 лютого (це особисте рішення депутата, за яке він несе відповідальність перед своїми виборцями, свою ж функцію як секретяря я вбачаю у сприянні в організації таких зустрічей).
2. Інформація про відвідуваність депутатами пленарних засідань наявна на офіційному сайті (нормативно-правові акти; поіменне голосування).
3. Ремонт приміщення по вул Шевченка, 50 здійснено за рахунок коштів дежавного бюджету. Вартість робіт не перевищує 1.5 млн.грн. Вказане приміщення в центрі міста перебувало в жалюгідному стані, в кого проблеми з пам'яттю можете її освіжити екскурсією у внутрішній двір будинку. Крім того у відремонтованій будівлі розміщено цілий ряд державних та громадських організацій: управління АПК, Держгеокадастр, насіннєва інспекція, редакція "Дунаєвецького вісника", Асоціація розвитку села, офіси громадських організацій: учасників АТО, Чорнобильців, Афганців, Ветеранів ДСВ, КУ "Лісовик", Страхова компанія, ТРК ФНБ... В подальшому необхідно завершити розпочатий ремонт оскільки попередні власники до тако ж стану довели і будівлі гаражів (в кількох гаражах дах підпертий балками і може завалитись від снігу в любий момент)
4. Перший поверх приміщення бувшої друкарні під ЦНАП, реконструйовано за ініціативи народного депутата Олександра Володимировича Гереги без будь-якого залучення бюджетних коштів. Звідки у вас взялась цифра 2 млн. для мене загадка. У 2016 році, за активної пітримки депутатів міської ради від фракції "Укроп" наша громада стала переможцем спільного Українсько-Німецького проекту щодо розвитку децентралізації в Україні. Вартість співфінінсування з Німецькї сторони - 50 тис. євро. В результаті ми маємо можливість здійснити реконструкцію всього приміщення під ЦНАП Дунаєвецької ОТГ. Перший поверх підлягає лише частковій реконструкції (розширення залу очікування, переобладнання одного кабінету під санвузол для людей із фізичними вадами, іншого - для прийому харчування персоналом та поділ одного кабінету навпіл). На другому поверсі облаштовуються кабінети реєстраторів та осіб які будуть опрацьовувати отримані адміністраторами документи. Фонд також повністю оплачує придбання оргтехніки та мебелі відповідно до вказаних стандартів та погодженої вартості.
5. Аудиторські перевірки здійснено на абсолютно всіх комунальних підприємствах, які на момент перевірки здійсювали господарську діяльність у попередньому році.
6. Ніякі дивани у "жовтий дім" не закуплялись. Інформація, яку ви подаєте стосується закупівлі по вищезазначеному проекту GIZ, тобто у приміщення ЦНАПу (для потреб відвідувачів у залі очікування).
7. Міський голова прозвітувала про свою роботу та надала відповіді на всі отримані запитання без винятку. У письмовому вигляді - на офіційному сайті, сурдоперекладу не планується.
8. Питання не просте. В даний час система прозорро не гарантує отримання якісного товару, перевагу має ціна. Ідея хороша, але в нашій державі все навиворіть. Разом із тим Міською радою з 2017 року всі допорогові закупівлі проводяться виключно через прозорро. Ви ж самі посилаєте читачів до їх результату.
9. Для того щоб планомірно та системно здійснювати реконструкцію мережі водопостачання та водовідведення необхідно мати бачення їх подальшого раціонального розвитку. Тому Міської радою профінансовано у 2016 році проект оптимізації системи водопостачання м. Дунаївці. Робота завершується, очікуємо презентації. Саме з метою здійснення в найближчі роки комплексу заходів із реконструкції та розбудови інфраструктури нашої громади (не забувайте 51 село) і було придбано всю презентовану техніку. Далі все залежить від надходжень до місцевого бюджету.
Сподіваюсь я надав відповіді на всі поставлені питання.
Більше відписувась не буду, немає ніякого сенсу, оскільки кожна людина бачить лише те що вона хоче.
+2   Спам
20-й коментар від Dream, написано 31.01.2017 о 20:42
Найголовніше,в будь-якій ситуації і при будь-яких обставинах бути і залишатися людиною:)
Історія неодноразово показує нам, що вік партій інколи такий короткий. І відлітають у теплі краї депутати,але не всіх беруть із собою:)))Памятайте,що вам потім тут жити...І будь ласка поважайте інших, щоб потім не ховати очі від людей...
+4  
17-й коментар від Ser_Gabriel, написано 31.01.2017 о 09:15
Микола Гелярдович, після вашого вступу я думаю ворогів побільшає...
Хоча і нема бажання на далі спілкуватись, адже відповіді в стилі "самі ви дурні" наганяють смуту. В тім, дам пару коментарів по пунктах.
1. Мова йде про Графік. Графіку нема. І коли ви відповідаєте на те що хочете я вам як інженер - юристу нагадаю що згідно ч 4 ст 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» Депутати місцевої ради повинні не пізніше як за 7 днів до звітування повідомити виборців про час і місце проведення звіту через місцеві засоби масової інформації або в інший спосіб. Звіт 06.02.17., сьогодні 31.01.17. ДЕ?
2. ДЕ? 7 сесії тільки було? І знов як інженер - юристу. Це порушення ч.3 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3. І втім там люди якось працювали. І доволі успішно. І ТРК ФНБ не знаходиться і ніколи не було по вул Шевченка 50.
4. Цифру 2 млн озвучила Пані Мер, разів 10.... коли готувалась до виборів. В тім це не суттєво.
5. Де висновки? Невже нічого не знайшли....
6. Питань нема. за це 5+
7. Як інженер - юристу. Згідно п 7 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ".... міський голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною....". І навіть те що висить у вас на сайті називається "«ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2016 РІК". КРАПКА.
8. Всім підходить, а нам ні. І не всі....
9. зачот.

Більше і не потрібно нічого відписувати. Питання були риторичні. У Вас своє бачення навіть того що стосується букви закону...
Ще до сьогодні я мав надію на співпрацю, але бачу що "кругом вороги і дурні"....

Останні пропозиції до відома.
1. Наведіть порядок на сайті.
2. Введіть петиції з можливістю голосувати.
3. Не тримайте усіх за дурнів.
+1   Спам
18-й коментар від Вад, написано 31.01.2017 о 15:21
Будем включаться! Будем работать!:clap: К сожалению еще есть некоторые моменты но мы БУДЕМ работать!:clap:clap:clap: Знаем этот вопрос но мы будем его рассматривать! Включено в проект, ждем денег в 2017 году от государства! lol lol lol МЫ уже сказали, что этот вопрос у нас на контроле ok Мы над этим работаем! smok Будем работать всеми нашими категориями! specool У нас есть желание! soccer Мы не оставляем без внимания bash Мы работаем, мы видим angel1
ЭТО ХУЖЕ СОВКА ОТ КОТОРОГО ВЫ УБЕГАЕТЕ !! broken broken broken
0   Спам
19-й коментар від star, написано 31.01.2017 о 16:42
На сайте "час вопросов и ответов"?Прекрасно!Никола,есть парочка вопросов.
1.Планируется корректировка в сторону увеличения транспортных тарифов у частных перевозчиков?
2.Если "да",то в какой степени мэрия контролирует этот процесс?
3.Общественные слушания по данному вопросу планируются?
4.Мэрия будет принимать участие в областном конкурсе за гранты ЕС по созданию новых рабочих мест?
0   Спам
21-й коментар від Вася, написано 03.02.2017 о 09:52
13 це добре що є друзі, але чому їх досвід не застосовується? Протягом 17 років керівництва селища тільки на 49 років було віддано стадіон в оренду, коли руководив освітою району то успіхів також не було.
0   Спам
22-й коментар від 13, написано 03.02.2017 о 13:32
Вася, любязно даю відповідь на всі Ваші запитання. " Протягом 17 років керівництво селища тільки.." Вася, і не тільки, зателефонуйте мені і я розкажу Вам і як говориться - незрячий прозріє. І Ваш друг також. І друг Вашого друга. Самі ж бачите, Вася, " незрячих" не так і вже багато. " Досвід не застосовується..", тому, що не ми,Вася, при владі в ОТГ. А ось стадіон на 49 років віддано громадськості в лиці ФК " Крила - Рад "щоб птиця Манастирського там не паслась( до речі досить скоро ми до цього питання повернемось) ," Коли руководив освітою в районі то успіхів також не було ".Так, Вася, з управління освіти я пішов виключно за власним бажанням. І не тому, що " руководив " погано. А пішов тільки по тій причині , що побачив, що є люди які на цій посаді зможуть зробити в галузі освіти набагато краще і з великою користю для району. Якщо, Вася, відповіді Вас задовільнили, то я дуже радий. Пишіть. Конструктивна критика це просто клас !
0   Спам
23-й коментар від Did_Petro, написано 03.02.2017 о 21:26
Шановний 13: " є люди які на цій посаді зможуть зробити в галузі освіти набагато краще і з великою користю для району" - це ХТО? Ісакова? Не смішіть людей і самі не позортесь.
Вибачте, додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі сайту.
Будь-ласка, зареєструйтесь, або увійдіть на сайт.
РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
Ділові Дунаївці © 2009-2017