Понеділок, 19.08.2019, 05:29 ··· Адміністрація сайту: ··· +380677569831 ··· dun@at.ua ···Facebook ··· Instagram ··· Twitter ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Меню сайту
Меню розділу
Надзвичайні події
Невдоволення та протести
Новини Держадміністрації
Новини Районної ради
Новини Міської ради
Новини Сільських рад
Новини Держслужби з НС
Новини МВС, Прокуратури
Новини Виконавчої служби
Новини Держпродспоживслужби
Новини Соціальних служб
Новини Комунальних служб
Новини Податкової
Новини Пенсійного
Новини Гром. ради при РДА
Правова допомога
ГО "Контроль громади"
Конкретні справи О. Гереги
Свята та урочисті заходи
Вибори та політика
Економіка та розвиток
Міжнародна співпраця
Медицина та здоров'я
Освіта, Культура, Релігія
Про наших людей
Єврореволюція
АТО
Спорт
Сільгосптехніка
Відеоновини ФНБ
Статистика
Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук по сайту
 
Головна » 2010 » Жовтень » 27 » Інтернет-агітація кандидатів на пост міського голови
Середа, 27.10.2010, 01:03
Інтернет-агітація кандидатів на пост міського голови

   Як відомо "кожен кулик хвалить своє болото", тому хочу подивитись на передвиборчу кампанію наших кандидатів у мери зі своєї дзвіниці, а саме на їх інтернет-активність. Матеріал не є рекламою, виключно аналітика власного погляду на ситуацію. Почну по офіційному списку:
   Баранюк Микола Петрович. Людина досить відома, якоїсь реклами не потребує. Єдиним агітаційним матеріалом, котрий мені попався у мережі - була група у "Однокласниках". З небагатого інформаційного наповнення сторінок групи варто відмітити біографію пана Миколи та фотоальбом. Станом на сьогодні група нараховує 243 учасника. Активність групи практично нульова. Вплив групи на волевиявлення електорату, думаю, буде рівний активності.





   Білоконєв Віктор Вікторович суттєво вирізняється на фоні інших кандидатів, насамперед наявністю передвиборчого сайту. Сайт простий та зрозумілий, містить усю необхідну інформацію про кандидата, в тому числі і програму дій.





   Заяць Олександр Васильович. Інтернету про цього кандидата майже нічого не відомо. З кількох посилань у пошуку  два перших Гугл видав на "Ділові Дунаївці", далі навіть нема про що розмовляти.



   Купчик Олег Леонідович. Для пропаганди своєї кандидатури в мережі Інтернет вибір пана Олега теж впав на "Однокласники". Група нараховує аж 315 учасників. З корисної інформації варто відмітити біографію, є кілька фотографій. Активність в групі майже відсутня.





   Небельський Станіслав Борисович. Людина також добре відома. Якоїсь агітації навряд чи потребує. Біографія Станіслава Борисовича викладена на сайті міської ради.



   З усього вище сказаного можу зробити висновок, що наші кандидати в цілому не хочуть, не вміють, або просто недооцінюють можливостей мережі інтернет як універсального засобу для просування власної кандидатури та спілкування з електоратом. Сподіваюсь з часом ця ситуація виправиться.

Admin
Категорія: Вибори та політика | Переглядів: 1487 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 6
0   Спам
1-й коментар від Гість , написано 28.10.2010 о 04:09
А що скаже Білоконєв В., як нинішній податківець і майбутній мер про податковий кодекс, про тиск на підприємців, про податки - він зможе змінити стан на краще?
0   Спам
2-й коментар від Білоконєв В.В. , написано 28.10.2010 о 10:18
Як нинішній податківець скажу що прийняти Податковий кодекс в діючій редакції означає кінець малому бізнесу, суцільне безробіття і, як наслідок, значні втрати місцевого бюджету з відповідними наслідками.
А як майбутній мер - скажу так: на ситуацію можна вплинути тільки об"єднавши сили і демократичним шляхом вимагати від керівництва держави створення прийнятних умов для розвитку бізнеса.
Але демократії в Дунаївцях треба вчитись!!! І не боятись відстоювати свої інтереси.
0   Спам
3-й коментар від Валерій, написано 28.10.2010 о 14:26
А як майбутній мер - скажу так: на ситуацію можна вплинути тільки об"єднавши сили і демократичним шляхом вимагати від керівництва держави створення прийнятних умов для розвитку бізнеса.
І не боятись відстоювати свої інтереси.

А якщо влада тупо не хоче чути ?

0   Спам
4-й коментар від Білоконєв В.В. , написано 28.10.2010 о 16:51
А якщо влада тупо не хоче чути ?

Почує!!! Якщо їй про це постійно говорити! І не тупо, а грамотно, юридично правильно.
В таких діях має бути система і чітке уявлення того, чого хочемо від влади.
Для початку, завжди можна знайти компроміс. Потім вийти на конструктивний діалог. І закріпити результати на законодавчому рівні.

Шляхів вирішення цієї проблеми багато.
І, в цілому, не важливо як це буде зроблено.
Питання полягає в тім, ХТО це буде робити.
Який представницькій орган ми створимо для вирішення цього та інших питань малого бізнесу.
Яких людей ми до нього оберемо.
Кому ми делегуємо право відстоювати свої інтереси на різних рівнях владного простору.
Все має бути цивілізовано і демократично.
Тому що влада не буде слухати толпу.
А її голос, втілений в представницьку структуру, буде почутий обов’язково.

Я готовий говорити з кожним представником малого бізнесу щодо створення такого представницького органу в місті Дунаївці.
Приватний підприємець має право на свій бізнес.
Має право на захист свого бізнесу з боку влади і держави.
І вразі виникнення спірних питань між малим бізнесом і владою (державою), має право на отримання кваліфікованої допомоги, щоб не залишатись наодинці зі своїми проблемами.

0   Спам
5-й коментар від Валерій, написано 28.10.2010 о 21:19
"Свежо преданьице да верится с трудом"
А ми і звертались, письмово, від імені представницької структури і в райдержадміструацію, і в обласну, і в кабмін по питанню податкового кодексу, а нас не почули і ми навіть не знаєм, чи дійшли ті листи.
0   Спам
6-й коментар від Yety, написано 01.11.2010 о 20:52
Пане Admin чекаємо від Вас результатів про вибори в мери та депутати міста й району...
Вибачте, додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі сайту.
Будь-ласка, зареєструйтесь, або увійдіть на сайт.
РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
Ділові Дунаївці © 2009-2019

Веснянка
Вікно Плюс