Неділя, 22.09.2019, 00:22 ··· Адміністрація сайту: ··· +380677569831 ··· dun@at.ua ···Facebook ··· Instagram ··· Twitter ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Меню сайту
Меню розділу
Надзвичайні події
Невдоволення та протести
Новини Держадміністрації
Новини Районної ради
Новини Міської ради
Новини Сільських рад
Новини Держслужби з НС
Новини МВС, Прокуратури
Новини Виконавчої служби
Новини Держпродспоживслужби
Новини Соціальних служб
Новини Комунальних служб
Новини Податкової
Новини Пенсійного
Новини Гром. ради при РДА
Правова допомога
ГО "Контроль громади"
Конкретні справи О. Гереги
Свята та урочисті заходи
Вибори та політика
Економіка та розвиток
Міжнародна співпраця
Медицина та здоров'я
Освіта, Культура, Релігія
Про наших людей
Єврореволюція
АТО
Спорт
Сільгосптехніка
Відеоновини ФНБ
Статистика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук по сайту
 
Головна » 2010 » Серпень » 19 » Відкрито "Трудовий архів"
Четвер, 19.08.2010, 14:08
Відкрито "Трудовий архів"

   У Дунаєвецькому районі на підставі рішення 18 сесії Дунаєвецької районної ради V скликання від 17.12.2009 року та державної реєстрації від 10.06.2010 року утворено «Комунальну установу Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів», яка розміщена у м. Дунаївці по вул. Шевченка, 83 А (в приміщенні Управління державного казначейства).
   Обов’язки завідувача КП «Трудовий архів» покладено на Фещук Юлію Анатоліївну.
   Приймальні дні: вівторок та четвер з 8.00 год. до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.
   Комунальна установа «Трудовий архів» виконує запити соціально-правового характеру по документах з особового складу: на встановлення стажу роботи та заробітної плати працівників ліквідованих установ, організацій, сільгоспформувань.
   Для отримання довідок при собі необхідно мати трудову книжку або її копію, паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
   В «Трудовому архіві» зберігаються документи по особовому складу та обліково-довідковий апарат до них на 100 фондів, що становить 21 674 справ.
   Довідки надаються безкоштовно.

А.КАМІНСЬКА, начальник архівного відділу Дунаєвецької районної державної адміністрації
Категорія: Новини Держадміністрації | Переглядів: 1095 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вибачте, додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі сайту.
Будь-ласка, зареєструйтесь, або увійдіть на сайт.
РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
Ділові Дунаївці © 2009-2019

Веснянка
Вікно Плюс