П`ятниця, 28.07.2017, 11:52 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· E-mail: dilodun@gmail.com ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 9 з 50«1278910114950»
Модератор форуму: Ser_Gabriel 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер FNB Net
Інтернет-провайдер FNB Net
ВідвідувачДата: Середа, 02.11.2011, 23:33 | Сообщение # 161
Гість





ого. То це юзери (клієнти) винні. Гарна у вас тактика робити усіх винними і боятись вибачитись за нездійсненні обіцянки.
 
ВідвідувачДата: Середа, 02.11.2011, 23:42 | Сообщение # 162
Гість





Занадто агресивно ви реагуєте на зауваження ваших клієнтів. В теорії клієнтом варто цінувати.
 
olegarhДата: Середа, 02.11.2011, 23:59 | Сообщение # 163
Користувач
Повідомлень: 932
Offline
Quote (Відвідувач)
Занадто агресивно ви реагуєте на зауваження ваших клієнтів. В теорії клієнтом варто цінувати.

так це дійсно правда, але і клієнти і працівники ФНБ це прост олюди.


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.
 
ВідвідувачДата: Четвер, 03.11.2011, 00:01 | Сообщение # 164
Гість





Quote (Відвідувач)
Занадто агресивно ви реагуєте на зауваження ваших клієнтів. В теорії клієнтом варто цінувати.


Це загальне спостереження.
 
ВідвідувачДата: Четвер, 03.11.2011, 00:08 | Сообщение # 165
Гість





Quote (olegarh)
так це дійсно правда, але і клієнти і працівники ФНБ це просто люди


З цим погоджуюсь, але умови ринку мають вчити що головне не тільки надати продукт, але і гарне відношення до споживача. Знаю людей які тільки через це не бажають заходити в деякі заклади, чи мати справу з певними людьми. Успіхів, щиро бажаю щоб наш місцевий FNB був і надалі популярним та найкращим і не тільки тому що він наш Дунаєвецький.
 
ВідвідувачДата: Четвер, 03.11.2011, 00:38 | Сообщение # 166
Гість





"тогда когда все юзеры полезли в поломаный канал и убили его вообще"
Ви шановний ще хакерську і DDOS атаку "юзерам" припишіть :) Та думаю Вам як працівнику тах.підтримки ISP FNB було би коректніше використовувати термін "клієнти" а не "юзери", саме ці юзери Вам зарплату і плотять. Клієнти розраховували на покращення якості послуг вот і ломанулись, а Вам потрібно було би на Вашому сайті друканути невеличку обьяву, мол так і так в такий то день в зв"язку з бла-бла-бла можлива нестабільнісь швидкості.
 
olegarhДата: Четвер, 03.11.2011, 05:06 | Сообщение # 167
Користувач
Повідомлень: 932
Offline
Quote (Відвідувач)
З цим погоджуюсь, але умови ринку мають вчити що головне не тільки надати продукт, але і гарне відношення до споживача. Знаю людей які тільки через це не бажають заходити в деякі заклади, чи мати справу з певними людьми. Успіхів, щиро бажаю щоб наш місцевий FNB був і надалі популярним та найкращим і не тільки тому що він наш Дунаєвецький.

Я б сказав для того, щоб користуватись Інтернетом потрібні ще відповідні знання і навики, а не лише бажання користуватись. Я теж хочу літати, але без літака та вміння ним користуватись я скоріше всього не полечу.


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 03.11.2011, 10:56 | Сообщение # 168
Модератор
Повідомлень: 799
Offline
Quote (Відвідувач)
ого. То це юзери (клієнти) винні. Гарна у вас тактика робити усіх винними і боятись вибачитись за нездійсненні обіцянки.

пошите не с под гостя и я отвечу вам на все ваши вопросы.
Quote (Відвідувач)
Ви шановний ще хакерську і DDOS атаку "юзерам" припишіть :)

улыбнуло... причем тут ДДос.

Админ, запрети плиз писать в этом топе "Гостям", охота знать специалистов по хакерську и ДДосу в лицо.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 03.11.2011, 11:04 | Сообщение # 169
Модератор
Повідомлень: 799
Offline
По сабжу, таки да. в этой ситуации есть вина компании но он косвенная т.к. это форс мажор.
За 5 лет существования компания мы ни разу не подводили клиентов и ни разу не предоставляли не качественный сервис!
в данной ситуации есть 2 варианта:
1. Дать обещанные «скоростя».
2. Отложить увеличение до того момента когда новое оборудования пройдет тест.
В первом случае выйдет так что одни получат качественный сервис, а другие нет. Во-втором случае все получат качественный сервис но на старых скоростях.
Компанией было принято решение пойти по второму пути.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
ВідвідувачДата: Четвер, 03.11.2011, 12:13 | Сообщение # 170
Гість





Quote (Ser_Gabriel)
улыбнуло... причем тут ДДос.

Не ображайтесь, це була іронія, там смайлік в кінці речення. А по сабжу... чекаємо на вирішення проблем і все розуміємо, форс мажор він і в Африці форс мажор smile Просто люди не помічають коли все добре, а вот коли чуть хуже (чи мало бути крщже і нема) бачать всі sad
 
ЮлійДата: Четвер, 03.11.2011, 13:34 | Сообщение # 171
Користувач
Повідомлень: 9
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
пошите не с под гостя и я отвечу вам на все ваши вопросы


Будь ласка.

Питання не тому що фостмажори не можливі, питання в відношенні до клієнтів. Тактовність, самокритичність, та повага, невід’ємні складові будь якої співпраці.
 
ЮлійДата: Четвер, 03.11.2011, 14:00 | Сообщение # 172
Користувач
Повідомлень: 9
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
в этой ситуации есть вина компании но он косвенная


От так би і відразу.

А також, як пропонувала людина, надати інфу на сайті, про причини негараздів, та нездійснених обітниць.
 
vadjasДата: Четвер, 03.11.2011, 16:57 | Сообщение # 173
Користувач
Повідомлень: 1260
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
По сабжу, ...Компанией было принято решение пойти по второму пути.

Ну ось і все стало на свої місця!
А всього то треба було довести до користувача інформацію, ділов-то, що ж ми не зрозуміємо...?
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 03.11.2011, 17:01 | Сообщение # 174
Модератор
Повідомлень: 799
Offline
Quote (Юлій)
А також, як пропонувала людина, надати інфу на сайті, про причини негараздів, та нездійснених обітниць.

т.к. поломка не наша мы не имеем права сообщать о ней на офф сайте.
Quote (Юлій)
Питання не тому що фостмажори не можливі, питання в відношенні до клієнтів. Тактовність, самокритичність, та повага, невід’ємні складові будь якої співпраці.

ой.. такого хотел наговорить, но передумал.

Обещаное мы выполним. крайный срок анонсированый аплинкером 09/11/11.

зы. нам самим не приятно что так вышло, т.к. за 5 лет это первый случай....


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
vadjasДата: Четвер, 03.11.2011, 17:11 | Сообщение # 175
Користувач
Повідомлень: 1260
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
Обещаное мы выполним. крайный срок анонсированый аплинкером 09/11/11.

зы. нам самим не приятно что так вышло, т.к. за 5 лет это первый случай....

О це ромова! Так тримати. clap
 
ЮлійДата: Четвер, 03.11.2011, 17:31 | Сообщение # 176
Користувач
Повідомлень: 9
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
ой.. такого хотел наговорить, но передумал


notworthy
 
vadjasДата: Четвер, 03.11.2011, 17:35 | Сообщение # 177
Користувач
Повідомлень: 1260
Offline
Quote (vadjas)
т.к. поломка не наша мы не имеем права сообщать о ней на офф сайте.

Вважаю, що раз сайт ваш, а не Інфокома - то на ньому Ви маєте інформувати про все що торкаеться користувачів (для мене, наприклад, ваша відповідь важлива), яким Ви надаєте послуги. Тому, що послуги в Дунаївцях оплачують Вам.
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 03.11.2011, 19:45 | Сообщение # 178
Модератор
Повідомлень: 799
Offline
Quote (vadjas)
Інфокома

инфоком тут вообще не причем:)


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
ВідвідувачДата: П`ятниця, 04.11.2011, 14:35 | Сообщение # 179
Гість





Ser_Gabriel: "оборудование компании по каналам которой мы получаем трафик не справилось с нагрузкой и сломалось" - я не спеціаліст, але чи не можна приклад, що саме могло поломатись апаратно від такої нагрузки? Цікаво для загального розвитку про вплив трафіку на апаратуру, її температуру та фізичний стан.
 
olegarhДата: П`ятниця, 04.11.2011, 18:13 | Сообщение # 180
Користувач
Повідомлень: 932
Offline
Quote (Відвідувач)
Цікаво для загального розвитку про вплив трафіку на апаратуру, її температуру та фізичний стан.

Ось тобі для загального розвитку: чим більша тактова частота процесора, тим більшу він споживає потужність;
чим більша тактова частота, тим швидше йде обробка інформаціїї. І до речі глючить також швидше tongue
А взагалі то є Вікіпедія там досить багато можна знайти для загального розвитку.


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.
 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер FNB Net
Сторінка 9 з 50«1278910114950»
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2017