Середа, 22.08.2018, 10:50 ··· Адміністрація сайту: ··· +380677569831 ··· dun@at.ua ···Facebook ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Ser_Gabriel  
Форум » Життя міста Дунаївці » Телебачення, інтернет, звязок » Як нас ошукує "Київстар"
Як нас ошукує "Київстар"
sanitarДата: Понеділок, 19.03.2018, 14:42 | Сообщение # 1
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Хочу розповісти Вам свою історію, щоб може ще хтось не потрапив в таку халепу, тому що такого «свавілля» в ТАКИХ масштабах я ще не бачив.

Суть проблеми в наступному:
18.03.2018 з 13.00 до 14.00 за адресою Хмельницька обл. м. Дунаївці вул. Шевченко 57 (офіційна дилерська точка ПрАТ «Київстар») мною був придбаний стартовий пакет для користування послугами мобільного зв'язку, номер 097 ... .... за 25 грн. і картка поповнення рахунку на 50 грн. за 55 грн. Загальні витрати склали 80 грн. Чек про продаж вказаного товару мені надано не був. На моє прохання про надання письмового підтвердження про укладання угоди купівлі / продажу я отримав відмову.
Після активації і поповнення придбаного стартового пакету (я ним користувався не більше 2-х годин), даний номер був заблокований оператором без попередження мене (усно, через СМС або іншим способом), що призвело до неможливості користування послугами мобільного оператора ПрАТ «Київстар».
Зв'язавшись з оператором ПрАТ «Київстар» я з'ясував, що мені необхідно з'явитися в Центр обслуговування абонентів з паспортом для написання заяви про розблокування мого номера. Причин блокування мені розкрито не було. Оператор сказав, що цією інформацією володіє тільки служба безпеки ПрАТ «Київстар» і зв'язатися з ними немає ніякої можливості.
19.03.2018 з 10.30 до 11.20 я відвідав магазин, де був придбаний товар, де мені сказали, що я повинен подавати заяву і дані паспорта на розгляд в обласне відділення ПрАТ «Київстар» м.Хмельницького. Термін розглядання - 30 днів!
На моє прохання повернути витрачені 80 грн - було отримано відмову.
На моє прохання замінити мені стартовий пакет на новий (працездатний) - було отримано відмову.
Від населеного пункту, де я перебуваю м. Хмельницький знаходиться на відстані 70 км. Витрати на поїздку складуть 120 грн. на громадському транспорті. Але я людина яка працює, і в рішенні таких питань, керівництво моєї організації навряд чи піде мені на зустріч.
За фактом події, я бачу ШАХРАЙСТВО, в чистому вигляді його прояву.
1000 обманутих споживачів – це мінімум 80000 грн. прибутку!
Далеко не кожен ошуканий покупець буде шукати справедливості за свій матеріальний рахунок в віддаленому населеному пункті.

Залишився дико негативний осад від спроби співпраці з організацією ПрАТ «Київстар».
Витрачено особистий і робочий час, грошові кошти і здоров'я.

Категорично не рекомендую користуватися послугами цього продавця.
Добре коли Вас минають такі випадки.

(цей текст направлено в Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області)
 
sanitarДата: Вівторок, 20.03.2018, 11:03 | Сообщение # 2
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Продовжуємо: надали офіційну відповідь на електронну пошту



Виникає питання - який злочин я здійснив позвонивши близьким, щоб повідомити про мій новий номер ???!!!
Але ж вони НЕ ВПОВНОВАЖЕНІ надавати відповідь !!!

Ладно... їдемо далі.... Подав я заявку на розгляд ситуації письмово з копією паспорта в Хмельницькому.....

Увага - відповідь:



І більш нічого!
Яка процедура компенсації матеріальних та моральних збитків ??? Які подальші відносини компанії з абонентом ??? Ні гу-гу!
 
sanitarДата: Вівторок, 20.03.2018, 11:34 | Сообщение # 3
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Що ще цікаво - я ніколи за такі викидони Київстару не чув ...
Але коли сам "вляпався" став рити інтернет і з'ясувалося що я такий не один - постраждалих сотні а той більше.
Люди пишуть, що завезли "халявні" пакети в продмаг, давали на здачу, а після поповнення багатьом позаблокували...
Хто з села буде їхати на область на розбірки ??? Хто такі факти донесе до спільноти - одиниці з тисяч ...
Копійка до копійочки... як кажуть.
Подумати не міг, щоб іменита компанія з мільярдними прибутками займалась мілким шахрайством... просто немає слів.
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 22.03.2018, 09:52 | Сообщение # 4
Модератор
Повідомлень: 803
Offline
На той лист що вам прийшов попросіть Київстар надати більш детальну інформацію і вказати які саме ваші дії спричинили застосування ст.38

Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
sanitarДата: Четвер, 22.03.2018, 12:59 | Сообщение # 5
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Марно все!
Звертався з питанням про конкретне формулювання порушення та варіантів врегулювання інтересів сторін, компенсацію моїх збитків - ТУПО "ІГНОР" !!!

 
starДата: Четвер, 22.03.2018, 22:49 | Сообщение # 6
Користувач
Повідомлень: 2575
Offline
sanitar, Мда-а,сказать,что прочитал грустную историю-это ничего не сказать!Сочувствую и спасибо за инфу cry sad angry
 
pavlikasiyДата: П`ятниця, 23.03.2018, 01:39 | Сообщение # 7
Користувач
Повідомлень: 851
Offline
Відновлював номер дружині, теж там в кінотеатрі... Попередили що її тарифний план житеме лиш до кінця місяця і далі автоматом переведуть на будь який... запропонувала чуть дорожчий але схожі умови... погодилися...
прийшов додому, щось було неспокійно, перевірив інфо в інтернеті - чистої води брехня. Пробував щось добитися... телефонував! Пофіг... навіть здається писав... БУло це вже трохи раніше... десь близько року тому... ця тема, нагадала про те все... ХОтів перейти на лайфсел, але не знайшов аналогічного номера як є зараз тільки з іншим кодом оператора! ))) Може ще колись дозрію! )
 
AdminДата: П`ятниця, 23.03.2018, 11:27 | Сообщение # 8
Адміністратор
Повідомлень: 921
Offline
Лайфселл в наших краях суттєво програє по покриттю, хоча тарифні плани там набагато цікавіші.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
sanitarДата: П`ятниця, 23.03.2018, 13:24 | Сообщение # 9
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Здається, "плакала" моя компенсація збитків...
Ось надибав історію, як людина вимагала повернення грошей з рахунку (2000 грн! на хвилинку!) заблокованого номеру Київстар:

Цитата
Но даже после процедуры идентификации и написания заявления Михаил не получил вразумительного ответа, почему его телефон заблокировали. Когда же клиент потребовал вернуть хотя бы оставшиеся на счету деньги, сотрудники компании попросили предъявить доказательства, что именно он является хозяином номера. «Я доверял «Киевстару», поэтому на моем основном счету была большая сумма - более 2 тысяч гривен», - возмущается бывший абонент компании.

Как оказалось, чтобы вернуть деньги абонент предоплаченной связи должен сделать невозможное: предоставить чек на покупку стартового пакета с данным номером, а также доказать, что счет пополнен законным образом. То есть предъявить еще и чеки на карточки, на пополнения через терминалы и пр. Все это, по словам потерпевшего, свидетельствует только об одном - о нежелании оператора возвращать клиентские деньги.


Источник: https://censor.net.ua/r236190

А як я вище вказував - в пункті продажу стартового пакету чеків мені надано НЕ БУЛО! Бажаєш - купуй, ні - йди лісом.
 
pavlikasiyДата: П`ятниця, 23.03.2018, 22:21 | Сообщение # 10
Користувач
Повідомлень: 851
Offline
Цитата Admin ()
Лайфселл в наших краях суттєво програє по покриттю, хоча тарифні плани там набагато цікавіші.

Швагро користується останім часом, каже що краще по покриттю і по якості теж... Навіть каже що краще покриті дороги міжміського сполучення!
 
sanitarДата: Середа, 04.04.2018, 15:56 | Сообщение # 11
Користувач
Повідомлень: 19
Offline
Через два тижні номер розблокували, в якості компенсації було активовано послугу Ді-Джингл на місяць безкоштовно... ніхто не спитав треба вона мені, чи ні.
Час простою номеру - не компенсується, поповнення через 30 днів після активації... Два тижні подарував "КВС".
Конкретного пояснення блокування сім-карти розкрито НЕ БУЛО! Таємна інформація.

Така вийшла історія...
 
starДата: Середа, 04.04.2018, 22:21 | Сообщение # 12
Користувач
Повідомлень: 2575
Offline
"Дети лейтенанта Шмидта" нервно курят в сторонке и глотают слюнку...
 
Форум » Життя міста Дунаївці » Телебачення, інтернет, звязок » Як нас ошукує "Київстар"
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2018