Неділя, 21.07.2019, 15:53 ··· Адміністрація сайту: ··· +380677569831 ··· dun@at.ua ···Facebook ···
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Модератор форуму: Ser_Gabriel  
Форум » Спілкування на вільні теми » Домашнє та підсобне господарство » Поради професійного електрика
Поради професійного електрика
EnergonДата: Неділя, 30.01.2011, 20:03 | Сообщение # 21
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
Я ше раз повторююся. Ви запрошуєте в гості спеціалістів, в них як правило є багато варіантів зробити вам електромонтаж. Ви з ними обговорюете деталі, вони пропонують варіант, ви сходитеся в ціні наприклад. Якшо ціна не підходить, вони бажають вам удачі розвертаються і йдуть, ви шукаете інших. Ніхто нікого не заставляе, всі розходяться і всі щасливі. А жирно там не жирно, то так разговор о ни о чем. Ніхто з ніким сперечатися не буде, якшо бачиш шо кліент жлоб, чи не розуміє елементарних речей і НЕ ХОЧЕ РОЗУМІТИ, то говориться арівідерчі йому, та й все.
 
EnergonДата: Понеділок, 31.01.2011, 17:05 | Сообщение # 22
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
Відповідаю пану Yety.

1. Енергозберігаючі лампи або просто економки, діляться на 3 види по спектру випромінення.
а) - мягкого, <3300K, вони світять жовтим кольором, грубо кажучи як звичайні лампи розжарювання. Цей спектр випромінення відрізняється своєю збільшенною яскравістю від 10-20% від інших спектрів економок.
б) - яркий, 3300>5000K, (світить грубо кажучи як люмінісцентна лампа) підходить як і мягкий для освітлення кімнат житлових будинків, кімнат адміністративних будівель.
в) - холодного, 5000K, про неї зупинятися не буду. Вона підходить лише для освітлення прилеглих територій, складських приміщень.
г) - різнокольорові екномки, несуть сугобо декоративний характер.

Економка, вже заводом виготовлювачем захищена від швидкого псування. Електро-пускова арматура, запалює лампу поступово. Зберігаючи її спіраль від перегоряння, так як економка перегоряє найчастіше при включанні. Виходять з ладу також найбільш всього конденсатор, в самому пуско-регулюючому пристрої. Зазвичай лампи для України адаптовані на роботу в наших екстремальних умовах. Деякі виготовлювачі зазначають нормальну роботу ламп від 210до260Вольт.

Виробники, вкажу від самих дорогих до дешевших. Це PHILIPS(Голандія), OSRAM(Німеччина), також хороші лампи робить GE(США). З середніх можна відзначити DeLux(Китай), і наші виробники MAXUS, непогані економки випускає ЛЮМАКС.

Ну запобігти перегорянню їх, аж таких дієвих способів немає на жаль. По перше це має бути непогана якість самих наших ліній електромереж. Ну можу порадити, якшо в оселі є економка, то виходячи на 5хв в іншу кімнату не варто її лишній раз виключати, попрацює трохи довше.

 
EnergonДата: Понеділок, 31.01.2011, 17:16 | Сообщение # 23
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
Тож цікаво знати...

Якшо розібється...В старих моделях економок і в дешевих серіях в колбу добавлялася чиста ртуть. В моделях нових тип ламп використовується амальгама ртуті, це зєднання ртуті з металом, я не бачив но говорили виглядає як порошок. Перевага амальгами в тому, шо якшо ненароком розбити економку, нічого страшного не буде. Так як температура випаровування амальгами складає 60градусів. А чиста ртуть випаровується при кімнатній температурі.

 
СергійДата: Понеділок, 31.01.2011, 17:51 | Сообщение # 24
Користувач
Повідомлень: 1551
Offline
Якщо можна то більше про
Quote (Energon)
і наші виробники MAXUS
..



Просто Сергій
 
olegarhДата: Понеділок, 31.01.2011, 17:58 | Сообщение # 25
Користувач
Повідомлень: 935
Offline
Quote (Сергій)
Якщо можна то більше про Quote (Energon)і наші виробники MAXUS..

Сірожо. Ну ти блін ледар ще той совдеповський. Ось нагуглив.
ЗИ. Тіко не подумайте що це реклама
ЗИЗИ. Раджу переглядати сайт російською мовою. На українську там мало що переклали, та й переклад смішний biggrin


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.


Відредагував olegarh - Понеділок, 31.01.2011, 18:04
 
YetyДата: Понеділок, 31.01.2011, 19:42 | Сообщение # 26
Користувач
Повідомлень: 330
Offline
Дякую пане Energon, за доступну та змістовну відповідь.

Пане Сергій все ж раджу дочекатись відповіді пана Energon, нехай краще електрик відповість аніж компанія сама себе буде нахвалювати..



Відвідайте сайт СЗШ №4 м.Дунаївці - http://fourschool.at.ua/
 
buslaДата: Субота, 05.02.2011, 16:48 | Сообщение # 27
Користувач
Повідомлень: 326
Offline
Рекомендую переглянути всім зацікавленним форумчанам !!! wink biggrin

Радянський, самий, що не є ...
 
EnergonДата: Неділя, 06.02.2011, 11:23 | Сообщение # 28
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
Трохи назва статті не зовсім коректна. Сказано громко доволі таки - Ртутна лампа. Це то саме як на хрустальний бокал, сказати Свинцева чаша. Всі знають, шоб хрусталь звинів, туди свинцю додають, в певний пропорціях.
Но, шо саме найбільш таки лякає, шо в Україні відсутні практично підприємства з їх утилізації. Ото дійсно небезбеку представляє, реальну. Якшо в маштабі країни в цілому взяти. А до шкідливості ламп можу сказати, шо то відносне поняття. Наприклад я за своє життя розбив вдома 2 градусника, но прицьому ніжодної економки. А вот куди їх дівати при відпрацюванні, треба вияснити. Треба спитати, якогось відповідального енергетика на підприємстві. Їх зообовязують відпрацьовані люмінісцентні лампи здавати в утиль. Ради експеременту, взяти відпрацьовану енергозберігайку, та й спробувати здати її. А про результат, виложити тут на форумі.
 
buslaДата: Неділя, 06.02.2011, 12:19 | Сообщение # 29
Користувач
Повідомлень: 326
Offline
Quote (Energon)
Трохи назва статті не зовсім коректна.

Це до автора статті. happy

Quote (Energon)
Но, шо саме найбільш таки лякає, шо в Україні відсутні практично підприємства з їх утилізації.

Про що й була розмова в попередніх постах. А для утилізації подібної продукції повині бути спеціальні полігони з відповідним обладнанням ( не просто в землю зарити, а нейтралізувати), розрішеннями и прочим. wink biggrin


Радянський, самий, що не є ...
 
AdminДата: Неділя, 06.02.2011, 16:41 | Сообщение # 30
Адміністратор
Повідомлень: 924
Offline
Світлодіодні лампи - тема цікава, але постає питання ціни. Вони дорожчі, ніж люмінесцентні "економки", а зараз і ці не всім по кишені. Тому такі питання поки нема сенсу піднімати.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
СергійДата: Неділя, 06.02.2011, 18:12 | Сообщение # 31
Користувач
Повідомлень: 1551
Offline
Quote (Admin)
Тому такі питання поки нема сенсу піднімати.

А чим "світити"?



Просто Сергій
 
AdminДата: Понеділок, 07.02.2011, 22:31 | Сообщение # 32
Адміністратор
Повідомлень: 924
Offline
Світити лампою Ілліча по 2 грн., а під її світлом мріяти про світлодіодні лампи по 20$.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
EnergonДата: Вівторок, 08.02.2011, 21:24 | Сообщение # 33
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
можна ше відправити дітей до бабусі. Накупляти свічок штук 12-15, порозтавляти в кімнаті запалити і відкоркувати вина бутилку хорошого. І посидіти класно з дружиною своею, або дівчиною. Думаю вона б оцінила))) Це так короткий відступ від теми, електрики тоже люди, і нічого человеческоє їм не чужде biggrin biggrin biggrin
 
ВідвідувачДата: П`ятниця, 02.09.2011, 10:13 | Сообщение # 34
Гість





Адмін закривай цю вітку форума. Якшо чесно в мене були плани, навіть підготавлював цікавий матеріал. Але досвід торговлі в нашому місті дунаївці і кліенти старшого віку, які задають питання і не хотять слухати більш менш нормально розумних речей відбили в мене охоту займатися тим шо нікому не потрібно...і ше й винний робишься що маешь наглість сперечатися з ними))))то немає сенсу, витрачати свій час, ділитися опитом хоть якимось, шоб шото розумне підказати. Хотя буде пристойний плюс, нерви залишаться при собі, а нервові клітини не відновлюються)))
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 07.11.2011, 21:46 | Сообщение # 35
Гість





Вирішив писати тут статті, подивлюся шо тут буде далі. Забувся пароль на свій нік Енергон, то буде просто відвідувач. Вже майже готова стаття про реле напруги, добавити ше пару фотографій нада)))
 
EnergonДата: Понеділок, 07.11.2011, 21:52 | Сообщение # 36
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
оооо, згадав всеж таки. Питання до адміна. Яким архіватором фоток краще скористатися, і розмір який у них повинен бути?шоб зручнше продивлятися
 
СергійДата: Понеділок, 07.11.2011, 21:54 | Сообщение # 37
Користувач
Повідомлень: 1551
Offline
Пане Energon Ваші статті правильні і нормальні. І немає чого ображатися в кожного є своя думка і практика. А ще є в нас, українців, така приказка "Я завжди правий і не хочу прислухатися до чужої думки" Хоча я завжди прислуховуюсь до думки різних людей, але роблю свої висновки, якщо я в цьому розуміюся. А якщо я не розуміюся то завжди прислуховуюся. Так що дерзайте і працюйте. А нік хай буде Energon 2.... biggrin


Просто Сергій
 
EnergonДата: Вівторок, 08.11.2011, 11:06 | Сообщение # 38
Користувач
Повідомлень: 174
Offline
Доброго дня форумчани і Дунаївчани. Одного дня тетя з РЕСу або незнаю почтальйонша, засунула мені у двері квитанцію про оплату за послуги користування електроенергіею. Я б на ню і не звернув би уваги, якби не велике НО. На зворотній стороні цього паперу (дехто його дуж не любить, тому шо має борги і не платить за користування електроенергією), був текст приблизно такого значення — РЕС пропонує захиститися від всіх земних бід, такими пристроями як ПЗВ і реле напруги. Про ПЗВ я очерк напишу трохи згодом. А вот про реле напруги піде мова в моїй статті. Прохання різко не критикувати статтю, можуть бути помилки, пишу її перший раз коліна трусяться, но руки наберають впевнено шрифт на клаві.

Значить так шо таке реле напруги і з чим його їдять.

Пункт перший- «немного» фізики — явище відгорання нуля.
Для простоти доведення моєї думки до світлих голів читачів, розглянемо дві квартири які запітанні з двох різних фаз(наприклад багатоповерхівка). Напруга у них становить зазвичай між фазою і нулем 220В. Нуль являється для квартир спільним, і являється точкою зєднання цих квартир, а центральний нульовий провід зєднує цю точку з нейтралью трансформатора на підстанції. При виникнинні аварійної ситуації такої як обрив центрального нульвого провода нище точки підключення квартир, їх точка якби повисає у повітрі, і квартири получаються включені послідовно між двумя фазами. А напруга між фазами є лінійною і є 380В. Якщо в квартирах включенні споживачі приблизно однакової потужності, або хоча б рівні між собою то 380 поділеться і квартирам достанеться по 190В. Но на практиці так буває дуже рідко, і тому квартири по включенним приборам по потужності відрізняються. У когось наприклад телек включений з компом, а у когось індукційна плита на 4000Вт. То квартирі з компом і телеком достанеться до 380В.
Для сприйняття інформації вот вам маленька схемка:

Змінні струми в кожній фазі в трьох однакових навантаженнях сдвинуті по фазі рівно на одну третину і в ідеалі компенсують друг друга. При такому навантаженні векторна сума струмів в средній точці нуль дорівнює нулю, і струм там не тече. В житті такого добитися дуже важко, так як навантаження по квартирам в багатоповерхівках розподіленно можна сказати хаотично.
Пункт другий— як цього уникнути.
1.Адекватний переріз нуля стояка. Нам від СССР, достався у спадок старий житловий фонд(у більшості випадків), там нуль йде заниженого перерізу від основних проводів. Ну наприклад взяти запітку проводом — 3 фази йдуть перерізом 25-35мм, нуль же йде 16-25мм (попадаеться і 10мм). Якщо ж споживання по фазам приблизно однакові, то в нулю напруги нема, якшо ж не однакове чи значно відрізняеться (наприклад, одної фази не стало, і споживачів проблемної фази тимчасово розкинули на інші дві) йде перекос фаз і в нулю появляється напруга, а так як він заниженого перерізу то він відгоряє.
2.Обслуговування стояка(десь горить, іскрить, запах горенного визивайте електрика)
3.Наявнісь РЕ провідника(заземлення) Пятого проводу в стояку(жовто-зеленого). При відгорянні нуля, він використається як нуль.
4.Реле напруги — воно використовується для підвищення електробезпеки мережі. І являється одним з заходів при можливій реконструкції стояка в подальшому.
Пункт третій— Реле напруги, види, принцип роботи.
Реле напруги— є пристрій який веде моніторінг вашої мережі, і при виникненні аварійної ситуації(виході значення напруги за установленні споживачем значення) перериває контакт і відключає споживача від мережі. Далі є два способи — якшо ж аварійна ситуація минула, значення повертаються до норми, реле напруги включаеться само(автоматично) чи споживачу достатньо самому включити його(ручне керування). УВАГА!!! Варто памятати шо такий прибор як холодильник має компресор — автоматично реле напруги має включатися за 3хв, шоб не вивести його з ладу режимом виключення-включення.
Реле напруги буває прямоточним і як пристрій керування. Прямоточне це реле напруги з підключенням сразу же в мережу, в нього є в наявності контактна група яка розрахована на струм 25,32,40,63А.. Пристрій керування — вимагає контактора чи магнітного пускача, так як у нього контактна група розрахована всього лише на 6А. Контактор — електромагнітний пристрій, призначений для частих дистанційних включень і виключень силових електричних кіл в нормальному режимі роботи — він розрахований на струми до 1600А. Також у них може бути функція -вбудований вольтметр, дуже зручно простому користувачу його настроювати, і візуально легше спостерігати за якістю електроенергії і виставленні мінімальних і максимальних значень.
Є реле напруги у яких заводом виготовлювачем вже заложені ці значення. Та як показала практика, вони при наших умовах екслуатації більше залишаються виключеними ніж включеними.
Плюси прямоточних — малогабаритність, займають до 4х посадочних місць на DIN рейці. Безшумність в роботі. Мінуси — мінус в них один, і дуже великий(це хліпкі і не дуже якісні і надійні контакти, їхню роботу виконують клемніки, які не в змозі забеспечити надійний контакт).
Плюси як пристрій керування — він виконує свою функцію моніторить систему, потужність пропускає через себе контактор з надійними клемами для підключення. Реле напруги подало 220В на катушку контактора, контакти замкнулися оба пристроя працють просто супер. Дуже надійна схема, коли вони працюють в парі. Мінуси — мають на жаль якшо в парі великі габарити до 7-8 DIN місць. Контактор може шуміти, жужати, вообщем може достать кого угодно. Є контактори і безшумні но то інша статья буде вже.
Примітка. Тут в подальшому будуть виставлятися фотки з електротехнічними пристроями. Вони будуть різних марок, і різних країн виробників. Прохання не сприймати це як рекламу чи антирекламу їх, просто шо є під руками то я і використовувати буду.
Так зване прямоточне реле напруги, або одне з його видів.

Мінус — неможливість регулювати його параметри. Вони введені заводом виготовлювачем.
Плюси — впринципі надійний добротний прилад, нормальні клеми для підключення. Відносно малі габарити.

Мінус — хліпкі клеми для підключення.
Плюси — функція вбудований вольтметр(табло), дуже просто і зручно обичному користувачу настраювати його, малі габарити.
Реле напруги як пристрій керування(можливо це і не зовсім вірна для нього озвучка).

Плюси — 3 режима вибору параметрів. Це виставляння його по Umin, Umax,Tвкл. Автоматичне включення після того як аварійна ситуація минула.
Мінуси — нема функції вбудованого вольтметра, габарити.

Ну тут воно в мене було зібране в схемі. Я його не хотів знімати, і сфоткав схему в цілому. Реле напруги має функцію вбудованого вольтметра, вибір режимів по спрацюванню, автоматичний режим, і акуратний малогабаратний корпус.
Мінус — мінус в нього один то його ціна(чого ж воно так дорого коштує то, на превеликий жаль).

Тепер пару слів по контакторах. На ринку їх дуже багато видів і класифікацій. Я покажу тільки пару малогабаритних.

Малогабаритний контактор з ручним керуванням. Є модифікації на 25А, 32А.


Відредагував Energon - Вівторок, 08.11.2011, 12:11
 
YetyДата: Неділя, 05.02.2012, 00:10 | Сообщение # 39
Користувач
Повідомлень: 330
Offline
Пане Energon, виникло питання по автоматам. У гуртожитку постійно вибиває автомат, працють вітрові нагрівачі і чайники - і вибиває. Справа у проводці, чи можливо автомат не витримує? І який ви б порадили. Зараз стоїть (нажаль фото нема і не підскажу який точно) з жовтим ричажком, вибачаюсь що так обмежені деталі. Що саме потрібно ще повідомити, з понеділка буду намагатись дізнатись..?


Відвідайте сайт СЗШ №4 м.Дунаївці - http://fourschool.at.ua/
 
olegarhДата: Неділя, 05.02.2012, 00:49 | Сообщение # 40
Користувач
Повідомлень: 935
Offline
Основні параметри автоматів це не колір ричажків, а сила струму спрацювання в Амперах. Від тривалого навантаження автомат сильно гріється і таким чином швидко зношується (як правило він починає відключати струмоспоживачі при нижчому навантаженні).

А скільки автомат може витримати струмоспоживачів можете порахувати калькулятором. У кожного прилада є паспортна потужність. Хто ходив у школу знає P=U*I в перекладі на нашу мову означає, що потужність це є добуток напруги та сили струму у колі. Оскільки на автоматах пишуть силу струму, на яку він розрахований, то нам потрібно знайти силу струму, що споживає кожен прилад
виходячи з попередньої формули I=P/U
де
P= потужність вашого прилада у Ватах
U=220 Вольт (ну буцім так має бути і розетці)

поділивши одне на друге взнаємо силу струму в Амперах, яку споживає кожен прилад.
Потім знаходимо суму усіх сил струмів приладів і так взнаємо перенаванатажений автомат чи ні.
А пан Енергон не Ванга, щоб ось так на форумі просто відповісти на ваше запитання. wink


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.


Відредагував olegarh - Неділя, 05.02.2012, 00:50
 
Форум » Спілкування на вільні теми » Домашнє та підсобне господарство » Поради професійного електрика
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2019