П`ятниця, 09.12.2016, 00:03 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· Lifecell: +380 63 2909601 ··· E-mail: dun@at.ua
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 5 з 6«123456»
Модератор форуму: Ser_Gabriel 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет провайдер KingNet
Інтернет провайдер KingNet
дунаєвчанинДата: Понеділок, 14.01.2013, 07:43 | Сообщение # 81
Користувач
Повідомлень: 50
Offline
сенс у тому що мої сусіди як до мене так і після мене мають кожного вечера таке ж саме зниження швидкості як і в мене

провайдер запевнив що треба чекати ще тиждень
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 18.02.2013, 22:35 | Сообщение # 82
Гість






Нова послуга.
Віддалене адміністрування комп'ютера.

Компанія KingNet вводить для користувачів мережі нову послугу, що дозволяє нашим спеціалістам перебуваючи в офісі налаштовувати комп'ютер абонента.

Відтепер наші абоненти зможуть налаштовувати власні компютери не виносячи їх із дому.
Вартість послуги залежить від об'єму виконаних робіт.

Також адміністація повідомляє, що можливий і виклик спеціаліста додому, для безпосереднього налаштування та ремонту обладнання.
Вартість послуги включає: виклик спеціаліста - 50 грн та оплату за виконану роботу.
_____________________
Ну это - только !!!!!!!!!!!!!!!!
и все по кофейной гущи и с сигаретой

1. Чищу компьютеры от вирусов, устанавливаю антивирус
2. Взламываю архивы защищенные паролем
3. Оптимизирую работу системы
4. Восстанавливаю звук
5. Устанавливаю драйвера
6. Дефрагментирую жесткие диски
7. Восстанавливаю удаленные файлы
8. Чищу реестр от ошибок
9. Устраняю типичные неполадки (значок «компьютер» не отображается, значок «корзина» не отображается и т.п.)
Активирую: Windows.

ОДНАКО ШАМАНЫ (ШАЙТАНЫ)

супер, мегасупер
респект кингнету и уважуха
развадилы --- ---
Дайте интернет нормальный.
Думаете в селе такие тупые все.
 
ВідвідувачДата: Неділя, 17.03.2013, 16:31 | Сообщение # 83
Гість





Кінг Нет де швидкість інтернету?Зранку працює більш менш нормально після обіду 0,4-0,8 Мбт із замовлених 4.Можливо і спідтести брешуть але ж при 4 Мбт сторінки повині відкриватись за лічені секунди а не по 5 хвилин не кажучи вже про відео яке взагалі не грузиться.ДІСТАЛИ !!!
 
kingnetДата: Понеділок, 18.03.2013, 17:33 | Сообщение # 84
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
Доброго дня.

Напишіть нам на наший емейл (із нашого сайту) Ваші координати.
Бо це все одно що шукати голку в скирті сіна.
 
ВідвідувачДата: Середа, 20.03.2013, 09:37 | Сообщение # 85
Гість





І Вам доброго дня.Не писав Вам на емейл тому, що через день після мого повідомлення інтернет почав працювати відмінно,хіба що ввечері трішки пригальмовує але не сильно відчувається.Дякую !!!
 
ВідвідувачДата: Неділя, 24.03.2013, 12:21 | Сообщение # 86
Гість





Що це за дурдом з вашим інтернетом с.Балин,як не відключений по пів дня то взагалі не можливо відкрити якусь сторінку,ось і зараз поки я добрався на цей сайт минуло майже пів години.Дозвонитися до вашого представника в м.Дунаївці неможливо,постійно відсутній зв"язок.За що ви гроші з нас дерете?????????????
 
КЭПДата: Неділя, 24.03.2013, 17:39 | Сообщение # 87
Користувач
Повідомлень: 250
Offline
Цитата (Відвідувач)
постійно відсутній зв"язок


Ну взагалі то Вихідний: неділя
 
ВідвідувачДата: Субота, 30.03.2013, 17:36 | Сообщение # 88
Гість





Кінгнет,що це робиться з вашим інтернетом.Півгодини працює 20 хвилин відключений,2 години працює півгодини відключений.Два дні взагалі не було доступу тільки сьогодні після обіду включили і то щоб зайти на якийсь сайт заснути можна швидкості ніякої.Люди добрі скільки ви ще будете знущатись над своїми абонентами.Я вже не одноразово читав скарги від абонентів с.Балин але вам як об стіну горохом.Мабуть потрібно всім об"єднуватись і масово не сплачувати вам абонплату.Відключите УСІМ ? Відключайте,тоді для чого ви будете потрібні без своїх абонентів.Я так зрозумів ви взагалі не сприймаєте скарги абонентів і не працюєте над покращенням роботи інтернету.Доречі зателефонувати в м.Дунаївці на номер який вказаний в абонентській книжці неможливо ,постійно відсутній зв"зок.
 
kingnetДата: Понеділок, 01.04.2013, 18:38 | Сообщение # 89
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
Шановний Відвідувач.

Дякуємо Вам за Ваші критичні відгуки. Ви згадали кілька проблем, тому ми маємо адресувати їх окремо.
1. Бракує у нас в районі елементарної поваги людей одне до одного. Нажаль, ми, та й не тільки ми, вкотре переконуємося, що певно трохи завчасно ми прийшли на Дунаєвецькі землі із нашим сервісом, бо люди поки що, м"яко кажучи, не дуже вдячні.
2. Телефон котрий не відповідає- ми працюємо над проблемою і зараз ми маємо кілька варіантів вирішення проблеми. Є і варіанти за яких завжди буде вільним телефон, на який можна позвонити, але в такому разі абонплата зросте на 5-10грн (тому що ми вимушені будемо збільшити наший штат та платити працівнику).
3. Відсутність інтернету у с. Балин: пов"язана із діяльністю нашого Хмельницького обленерго, якe тричі за три дні виводила з ладу наше обладнання (знеструмлюючи разом із нами і кілька сіл району). Врешті-решт, так як ми за два попередні рази викупили все обладнання в околиці від Кам"янця до Хмельницького, керівництвом було прийняте рішення перечекати до понеділка (поки обленерго не зрозуміє в чому полягає їхня проблема)

Приносимо вибачення за незручності. Такі в нас люди.
 
ВідвідувачДата: Неділя, 14.04.2013, 21:54 | Сообщение # 90
Гість





Кінгнет,у мене закінчуються вкладиші в абонентській книжці.Додзвонитись на ваші телефони неможливо,як я маю сплачувати абонплату ? куди звертатись ??? м.Дунаївці .
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 15.04.2013, 16:07 | Сообщение # 91
Гість





[quote=Відвідувач]Додзвонитись на ваші телефони неможливо[/quote]
Та що до них дзвонити,вони вон ще по 10 гр думають здирати щоб комусь подзвонити пожалітись а толку.Шановні директори Кінгнет гоніть в три шиї тих роботяг-спеціалістів в Дунаївцях.В селі інтернет працює припаскудно,досить ніколи немає швидкості замовленої та ще такі перебої в доступі як то кажуть то потухне то погасне.Не встиг зайти на сервер як вже нема доступу,викинулу починаєш знову все заново.Щей послуги ощадбанку повині сплачувати абоненти.За що вони там взагалі відповідають...
 
kingnetДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:09 | Сообщение # 92
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
Шановний жителю с. Балин. Договір №101 - Лоточинський *.*. Якщо у Вас є проблеми із абонентською книжкою, або швидкістю прохання звертатись за телефоном вказаним на сайті, або 0970738857 в будь який зручний для ВАС час з 08:00 по 20:00 усі дні КРІМ СУБОТИ та НЕДІЛІ.
Тоді ВАС радо приймуть і вислухають і порадять.

І ще порада - якщо ВИ бажаєте завантажувати із торента файл і паралельно ходити по сторінках інтернету з великою швидкістю а ще краще дивитись відео в онлайн режимі - тоді ми ВАМ порадимо звернутись до того провайдера, який просить ВАС зробити нам антирекламу і користуватись його інтернетом "без обмежень".

Ми Вам щиро вдячні за критику.
 
kingnetДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:12 | Сообщение # 93
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
також прохання до всіх, хто жаліється на погану швидкість все ж залишати нам свої прізвища і контакти - тільки тоді ми зможемо зреагувати на Ваше повідомлення. Без яких небудь контактів ми не зможемо нічого вирішити.

А то складається думка - що тут пише одна і та сама людина (бо навіть помилки однакові).

Дякуємо за розуміння.
 
КЭПДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:25 | Сообщение # 94
Користувач
Повідомлень: 250
Offline
Шановний представник Компанія «KingNet», а може простіше на Вашому сайті зробити форму для подачі заявки на проблему, в якій би користувач міг би вказати свої дані, опис проблеми а у відповідь отримав номер заявки (наприклад по СМС), і через деякий час просто відзвонитись до абонента (якщо абонент сам не подзвонить) ну і привчити користувачів подавати заявки на Вашому сайті. У Вас же є пункт "залишити заявку на п..." biggrin

Відредагував КЭП - Понеділок, 15.04.2013, 19:29
 
kingnetДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:29 | Сообщение # 95
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
на наш погляд - трішки заплутана схема. На сьогоднішній день електронна пошта є вже трішки застаріла, але працює без проблем. Можна по електронній пошті відправити все, що потрібно (прізвище, село, номер договору, номер телефону, описати проблему) і тоді ми з Вами звяжемось. Чи не простіше виглядає?
 
КЭПДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:37 | Сообщение # 96
Користувач
Повідомлень: 250
Offline
Цитата (kingnet)
Чи не простіше виглядає?
Навчіть користувача користуватись електронкою (зареєструйте йому пошту), напишіть йому логін/пароль на бамажкє шоб не забув, потім поясніть як зайти на свою пошту від сусіда... далі подивитесь що буде biggrin

In My Humble Opinion
Простіше думаю, зайти на Ваш сайт, написнути кнопку "Ай-оЙ неробе інтернет", вписати свій номер договору "№ такий то" можливо вибрати найбільш поширені проблеми з меню чи поставити птічки навпроти проблем, і написнути кнопку "Памагітє" ))) ну і абонент має бути впевнений що все таки до нього передзвонять...
 
kingnetДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:46 | Сообщение # 97
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
Цитата (kingnet)
Навчіть користувача користуватись електронкою (зареєструйте йому пошту), напишіть йому логін/пароль на бамажкє шоб не забув, потім поясніть як зайти на свою пошту від сусіда... далі подивитесь що буде

Скажіть - а чи зможе такий абонент, який не вміє створити собі електронну пошту, вірно вимяряти швидкість?

Цитата (КЭП)
Простіше думаю, зайти на Ваш сайт, написнути кнопку "Ай-оЙ неробе інтернет", вписати свій номер договору "№ такий то" можливо вибрати найбільш поширені проблеми з меню чи поставити птічки навпроти проблем, і написнути кнопку "Памагітє" ))) ну і абонент має бути впевнений що все таки до нього передзвонять...

Дайте будь-ласка лінка на якогось провайдера, в кого є таке на сайті - ми подивимось і дійсно собі таке зробимо. Бо з іншого боку - то дійсно цікава ідея...
 
КЭПДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:58 | Сообщение # 98
Користувач
Повідомлень: 250
Offline
Цитата (kingnet)
лінка на якогось провайдера

так будете першими ))) експерементуйте, моє діло запропонувати, а вирішувати Вам )))

Цитата (kingnet)
вірно вимяряти швидкість?

Я вважаю що абоненту непотрібно міряти швидкість, абонент може на speedtest.net міряти швидкість із завантаженням торрента+оновлення вінди+оновлення антивіруса ну і ше якась лабудєнь))) І швидкості в нього небуде ))) От коли він з Вами зв"яжеться (залишить заявку і Ви до нього або він до Вас передзвонить), вот тоді вже потрібно уточнити всі нюанси.
 
kingnetДата: Понеділок, 15.04.2013, 20:08 | Сообщение # 99
Користувач
Повідомлень: 20
Offline
Цитата (kingnet)
так будете першими ))) експерементуйте, моє діло запропонувати, а вирішувати Вам )))

Добре, дякумо за ідею - мо проексперементуємо.

Але ж чомусь Всім цікаво (точніше одному, який пише від всіх) не подзвонити до нас в робочий час, не написати на нашу пошту і не на нашому сайті, де також є форум. А саме тут цікаво описати свою проблему. Певне потрібно ще й на цьому сайті зробимо таку форму. )))
 
КЭПДата: Понеділок, 15.04.2013, 20:16 | Сообщение # 100
Користувач
Повідомлень: 250
Offline
Цитата (kingnet)
на цьому сайті зробимо таку форму. )))

Нуууу... ))) Взагалі непогана ідея))) Але це вже до пана Адміна )))

Цитата (kingnet)
точніше одному, який пише від всіх

такі люди будуть завжди ) навіть якщо Ваше представництво буде через дорогу від хати ))) Тримайтесь )))
 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет провайдер KingNet
Сторінка 5 з 6«123456»
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2016