Четвер, 23.02.2017, 15:59 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· Lifecell: +380 63 2909601 ··· E-mail: dun@at.ua
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 4 з 6«123456»
Модератор форуму: Ser_Gabriel 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер Укртелеком
Інтернет-провайдер Укртелеком
pavlikasiyДата: Вівторок, 27.11.2012, 14:43 | Сообщение # 61
Користувач
Повідомлень: 813
Offline
Відвідувач,
Не думаю що то проблема в модемі! Швидше за все в лінії... Як свідчить моя практика. Нараз користуюся тим дебільним модемом, то через шнур до інтернета немає претензій, а у тих хто користується ним черей вай фай - ставлення протилежне...
 
AdminДата: Вівторок, 27.11.2012, 15:31 | Сообщение # 62
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Я ніколи не вважав УТК пристойним провайдером, але у приватному секторі вибору немає. У порівняні з космічними цінами Wi-Fi обладнання пропозиція УТК є більш ніж привабливою. Влітку за підключення я заплатив 31 грн., з них 30 – стартовий пакет і 1 за акційний модем ZTE. Пані Тетяна Жук одразу пообіцяла мега якість, в якій, зважаючи на стан ліній, я завжди сумнівався. На моє питання, чи багато УТК втратило абонентів з розвитком ФНБ та Крейзі, відповідь вразила: «Ви шо! Та вони всі зараз назад до нас підключаються, бо в нас під час грози нема проблем».
Приніс, підключив. Сайт «мій укртелеком» навідріз відмовився мене реєструвати і відмовляється до цих пір. Зателефонував до техпідтримки, підключили, протестили канал, сказали що проведуть якісь там роботи, наступного дня відзвоняться. Перший тест швидкості приємно здивував, на вхід було біля 4,5, на вихід майже 1,5. Враховуючи що по тарифу провайдер обіцяв мені до 5 на вхід і вихід – вхід мене влаштовував, вихід не дуже. Наступного дня техпідтримка чесно відзвонилась, розказали що відкрили канал згідно тарифу. На моє зауваження, що на вихід лише 1,5 – кажуть «це супер, так має бути, якщо хочете більше – переходьте на Ультру, там буде 3 (!!!)». Добре, ну нехай буде.
З першим дощиком і вітром полізли перші косяки. З’єднання постійно рвалось, швидкість скакала. Пішов до Жук. Кажу таке діло. «Погана лінія, треба перевіряти». Добре, перевіряйте, чистіть. Перевірили, почистили. Розриви залишились, шуми виросли вдвічі, швидкість впала вдвічі. Супер. Приходжу, кажу нічого не змінилось в кращу сторону. «Треба міняти лінію», кажу добре, міняйте, «А Ви готові платити за нову лінію?» - Я? з якого дива? Лінія кому належить? – «Нам», - ну от ви і міняйте свою лінію, а мені забезпечте якість згідно договору. «Приходьте зранку до начальника» Добре, прийду.
Ранок. Доброго ранку. Йдемо до начальника? Да, йдіть, там якраз нарада. Супер. Заходжу в прийомну, секретарка «а в нього нарада», чекайте. Добре, чекаю, слухаю як в кабінеті головного інженера монтери матюками на всю пошту діляться враженнями від сільських дівок. Закінчилась нарада, вийшов начальник, покрутився і пішов собі. Добре, заходжу до головного інженера «Доброго дня, така справа» - «Добре, ваша адреса, перевіримо, зачистимо». Перевірили, зачистили (а може й ні, не знаю). Змін нуль.
Далі бігати на пошту мені набридло. Набираю 0 800 506 800, 20 хвилин слухаю музику, нарешті оператор, «Доброго вечора» . Виклав суть проблеми. «Добре, не вимикайте модем, ми протестуємо Ваше з’єднання». Наступного дня швидкість трошки виросла. Вітер і дощик показали, що обриви нікуди не зникли. Телефоную 0 800…, «Наша техпідтримка закрила Вашу заявку з формулюванням «проблеми на обладнанні абонента» , кажу поясніть: « - з модемом все гаразд, це у Вас «кривий» компутер, пробуйте на іншому» . Шановні, кажу, не може 4 пристрої в хаті на різних ОС показувати однаково погану швидкість і бути однаково «кривими». «- Да? Добре, Ваша заявка прийнята. То я пишу щоб без Вашого відома заявку не закривали?» «- Так, пишіть».
Наступного дня з дунаєвецького телефону техпідтримки зателефонував чоловік, запитав які проблеми, пообіцяв все вирішити і якісно перевірити лінію. Лінію таки підчистили, швидкість повернулась на місце. Обривів стало менше. Єдина проблема тепер - падіння швидкості ввечері.

Отже багато букв, але напрошуються висновки:
1. Дунаєвецька техпідтримка мало що вирішує, поки її не копнуть зверху.
2. При виникненні проблем не бігайте на пошту, одразу телефонуйте 0 800 506 800, потратьте 20 хвилин на прослуховування «вільних операторів немає», але дочекайтесь і викладіть проблему. Чим більше буде дзвінків – тим більшою буде вірогідність, що якість послуг буде кращою.
Дякую за увагу smile


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
AdminДата: Вівторок, 27.11.2012, 15:52 | Сообщение # 63
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Quote (pavlikasiy)
користуюся тим дебільним модемом, то через шнур до інтернета немає претензій, а у тих хто користується ним черей вай фай - ставлення протилежне...

Якщо мова про акційний ZTE - то в цілому модем досить непоганий. З Wi-Fi проблем нема. Усі пристрої підключаються і нормально працюють. Єдине, що потужність Wi-Fi сигналу у нього слабенька.


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
AdminДата: Вівторок, 27.11.2012, 16:01 | Сообщение # 64
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Quote (Відвідувач)
то висить не може під'єднатися

Коли модем кілька раз не з'єднувався - я піднімав слухавку телефону, включався гудок і модем з'єднувався. Відбувалось от таке маленьке укртелекомівське чудо smile


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
СергійДата: Вівторок, 27.11.2012, 16:26 | Сообщение # 65
Користувач
Повідомлень: 1553
Offline
Quote (Admin)
Чим більше буде дзвінків – тим більшою буде вірогідність, що якість послуг буде кращою.
Дякую за увагу smile

Як я Вас роумію пане Admin. Але чому наші інші провайдери сплять, захопили військове містечко і думають зірвали всі квітки... Так завів кабель в п'ятиповерхівку на три чи чотири під'їзди і все... А там де приватний сектор?, а там де стоїть одинока хатина? Чому ні? Ці всі позиції залишилися за Укртелекомом... А кабельні лінії як писав пан Admin гнилі і ніхто більше їх не буде міняти, будуть тільки після кожного дощу підтримувати в поганому стані... Так в поганому, бо ці лінії вже давно вичерпали свій ресурс в 1980 році.... А Crazy Networ чи FNB живляться там де легше...



Просто Сергій
 
AdminДата: Вівторок, 27.11.2012, 16:39 | Сообщение # 66
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Домові провайдери на приватний сектор пропонують тільки Wi-Fi. А ця штука досить капризна до рельєфу і перешкод. Крім того можна віддати 100$ за антену, котру розтрощить блискавка при першій же грозі. Оптоволокно тягнути в приват економічно не вигідно.
З укртелекомом ми уклали договір: я плачу гроші, вони по своїх лініях надають послуги. Я свою частину договору чесно виконую, при чому плачу авансом, а які там в них лінії, гнилі чи свіжі, мене мало хвилює. Тому не соромтесь дзвонити і добиватись того, що вам наобіцяли.


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
pavlikasiyДата: Вівторок, 27.11.2012, 16:48 | Сообщение # 67
Користувач
Повідомлень: 813
Offline
Quote (Admin)
одразу телефонуйте 0 800 506 800, потратьте 20 хвилин

Із власного досвіду можу сказати що є зручніший номер, 1508 і далі віаш номер телефону. Це таким чином робиться заявка в обсласне відділення про несправність лінії, або ж телефону. Я наших дістав цими заявками. Вони телефонують і кажуть, ВИ РОБИЛИ ЗАЯВКУ ЩО НЕПРАЦЮЄ ТЕЛ. так АЛЕ Ж МИ ДОДЗВОНИЛИСЯ, ТО ВЖЕ ПРАЦЮЄ?! кажу ін, тому що інтернет не працює... Короче щоб багато не писати, то спочатку нормально реагували, потім кричали по тел, але монтер прходив і дивився... І як правило матюкався! )))) Але наразі маю куди кращий інтернет ніж давно колись, коли до нього ніхто рук не прикладав.
Quote (Admin)
Коли модем кілька раз не з'єднувався - я піднімав слухавку телефону, включався гудок і модем з'єднувався. Відбувалось от таке маленьке укртелекомівське чудо

Якщо підняття слухавки вирішує питання, то можливо неправильна послідовність підключення модема і телефона?! Тоже дуже давно таке було... Наразі всі питання здається вирішині... )))) (Сплітер перший на лінії? Не враховуючи сотень скруток!)
 
AdminДата: Вівторок, 27.11.2012, 16:54 | Сообщение # 68
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
1508 - це заявка в область на несправність лінії (обрив чи закорочення), 0 800 - це заявка в Київський операторський центр. Я о 21:30 дзвонив на 0 800, о 21:40 мені вже передзвонювала обласна техпідтримка і ми вирішували питання. Це нормальна оперативність приватної компанії. 1508 не настільки дієвий номер.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
pavlikasiyДата: Вівторок, 27.11.2012, 17:35 | Сообщение # 69
Користувач
Повідомлень: 813
Offline
Quote (Admin)
1508 не настільки дієвий номер.


Все ок, у кожного, свій досвід! ))))
 
ВідвідувачДата: Вівторок, 27.11.2012, 22:05 | Сообщение # 70
Гість






что то пинг у меня высокий.


Відредагував Admin - Середа, 28.11.2012, 12:05
 
olegarhДата: Вівторок, 27.11.2012, 23:27 | Сообщение # 71
Користувач
Повідомлень: 923
Offline
Quote (Admin)
Крім того можна віддати 100$ за антену, котру розтрощить блискавка при першій же грозі.

Та антена витримує 15 кВ. Жоден модем укртелекомовський чи свіч не витримає такого потенціалу. Якщо її почепити на мачту під телевізійною антеною то до неї 15к може і не дійти.
За всі грози, відколи впровадили Wi-Fi, було лише 2 випадки виходу з ладу і то антена працює, горять на LAN портах комутаційні мікросхеми, які без проблем перепаюють. Але на Wi-Fi і тарифи інакші.


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.
 
pavlikasiyДата: Неділя, 02.12.2012, 00:46 | Сообщение # 72
Користувач
Повідомлень: 813
Offline
 
AdminДата: Понеділок, 03.12.2012, 12:58 | Сообщение # 73
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Падіння швидкості ввечері оператор пояснив роботами на лінії, котрі ведуться щодня з 19 до 23 години і триватимуть десь тиждень. Щось мені слабо в це віриться. Певно, просто відговорка. Цікаво, які будуть "роботи" через тиждень smile

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
FNBNetДата: Понеділок, 03.12.2012, 22:47 | Сообщение # 74
Користувач
Повідомлень: 7
Offline
Quote (Admin)
Падіння швидкості ввечері оператор пояснив роботами на лінії, котрі ведуться щодня з 19 до 23 години і триватимуть десь тиждень. Щось мені слабо в це віриться. Певно, просто відговорка. Цікаво, які будуть "роботи" через тиждень

редко кто из провайдеров может признать свои проблемы:)


Дізнайся біль детально www.fnb.net.ua
Київстар +38 097 455 20 24
МТС +38 099 450 71 54
Дунаївці (03858) 2 02 60
Кам'янець‑Подільський (03849) 5 61 16
 
AdminДата: Четвер, 06.12.2012, 21:57 | Сообщение # 75
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
pavlikasiyДата: П`ятниця, 07.12.2012, 00:02 | Сообщение # 76
Користувач
Повідомлень: 813
Offline


Відредагував pavlikasiy - П`ятниця, 07.12.2012, 00:22
 
AdminДата: П`ятниця, 07.12.2012, 22:15 | Сообщение # 77
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Реальність sad

Мрія... smile


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
AdminДата: Субота, 15.12.2012, 17:18 | Сообщение # 78
Адміністратор
Повідомлень: 920
Online
Непогана аналітична стаття про Укртелеком та його можливе майбутнє.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
pavlikasiyДата: Вівторок, 25.12.2012, 19:34 | Сообщение # 79
Користувач
Повідомлень: 813
Offline


Наразі веду переговори стосовно щвидкості upload адже є можливість віддавати більше, але поки що мені не надають змоги це робити! )))
 
Ser_GabrielДата: Вівторок, 25.12.2012, 22:35 | Сообщение # 80
Модератор
Повідомлень: 797
Online
(pavlikasiy)
Наразі веду переговори стосовно щвидкості upload адже є можливість віддавати більше, але поки що мені не надають змоги це робити! )))

annex m включить в настройках модема


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер Укртелеком
Сторінка 4 з 6«123456»
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2017