Вівторок, 21.02.2017, 04:50 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· Lifecell: +380 63 2909601 ··· E-mail: dun@at.ua
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 31 з 50«1229303132334950»
Модератор форуму: Ser_Gabriel 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер FNB Net
Інтернет-провайдер FNB Net
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 12:34 | Сообщение # 601
Гість





[quote=Ser_Gabriel]вы хоть последовательностью Фибаначи намекните нам кто вы такие.[/quote] Фибоначчи !!! Грамотей
 
olegarhДата: Понеділок, 28.01.2013, 12:58 | Сообщение # 602
Користувач
Повідомлень: 922
Offline

ISP: JSC Ukrtelecom
не треба мені тут гнати я покищо вмію відрізняти букви


Мозг состоит на 80 процентов из жидкости, и мало того, что она тормозная, так многим еще конкретно не долили...).
Кто понял жизнь, тот не спешит.
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 13:54 | Сообщение # 603
Гість





в мене також проблема з помилкою 800, замість підключення вибивє її, це перших хвилин 10, далі підключаєтся і ледве працює,може навіть вибити і заново підключитись, можете допомогти, і я також буду радий бачити відповідь тут..
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 14:10 | Сообщение # 604
Гість





було, б круто, якби на сайті фнб був якийсь чи чат чи форум для звязку з службою підтримки
 
DreamДата: Понеділок, 28.01.2013, 14:14 | Сообщение # 605
Чарівна особа
Користувач
Повідомлень: 454
Offline
Quote (Відвідувач)
службою підтримки

Телефон уже не влаштовує?)))Чи у вас нова розвага... достати техпідтримку...


Нет таких истин, которые не были бы известны. Есть такие, которые мы начинаем замечать, когда созрели для их понимания.
 
AdminДата: Понеділок, 28.01.2013, 15:02 | Сообщение # 606
Адміністратор
Повідомлень: 920
Offline
Quote (Dream)
Телефон уже не влаштовує?

Думаю, на сьогодні телефонний дзвінок вже не є найбільш практичним засобом комунікації. Для прикладу, я використовую свій мобільний телефон на 95% для спілкування через мережу інтернет і лише на 5% голосом. Тому я цілком підтримую думку про наявність чату чи форуму на сайті провайдера.


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 15:27 | Сообщение # 607
Гість





Правильно! Потрібен сайт де користувач зможе знайти потрібну собі інформацію,а на форумі ознайомитись з відповідями на найчастіше задавані питання. Тим більше,на форумі представник провайдера матиме час обдумати свою відповідь,що,судячи з його "професіоналізму" має неабияке значення!)))
 
DreamДата: Понеділок, 28.01.2013, 16:24 | Сообщение # 608
Чарівна особа
Користувач
Повідомлень: 454
Offline
Quote (Admin)
Думаю, на сьогодні телефонний дзвінок вже не є найбільш практичним засобом комунікації
Якщо в мене є проблема з інтернетом, я набираю номер техпідтримки і вирішую всі проблеми))) а якщо мені немає чим зайнятися, тоді я також можу тут посидіти пофлудити))) tongue


Нет таких истин, которые не были бы известны. Есть такие, которые мы начинаем замечать, когда созрели для их понимания.
 
AdminДата: Понеділок, 28.01.2013, 16:47 | Сообщение # 609
Адміністратор
Повідомлень: 920
Offline
Пані Dream, я поважаю Ваш язичок, котрий Ви так демонстративно висуваєте майже у кожному пості, але давайте подумаємо логічно. Проблеми у абонентів провайдера зазвичай типові. От як Ви думаєте, що буде більш раціонально, прийняти дзвінки від 10 абонентів і розказати їм одне й те ж саме, зриваючи на 10-му усі нерви, чи відповісти одному на форумі і ще 5 прочитає, інші 4 зателефонують? Мені, по великому рахунку, не дуже цікаво, як там техпідтримка організовує свою роботу, але з точки зору здорового глузду так було б раціональніше.

Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
DreamДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:03 | Сообщение # 610
Чарівна особа
Користувач
Повідомлень: 454
Offline
Давайте подумаємо))) проблема в тому, що більша частина абонентів дуже рідко буває на сайті Фнб, Крейзі чи Укртелеком...абоненти сидять в однокласниках,контактах,дивляться фільми,відео,слухають музику)))...Проблема не в тому щоб розказати 10 абонентам ,а проблема в наших людях..а чому,а для чого...а мені і так було добре)))) Дунаївці одним словом tongue

Нет таких истин, которые не были бы известны. Есть такие, которые мы начинаем замечать, когда созрели для их понимания.
 
Ser_GabrielДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:17 | Сообщение # 611
Модератор
Повідомлень: 797
Offline
Quote (crazynetwork)
crazynetwork

Макс, ты аплоадом пугаешь?


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
Ser_GabrielДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:22 | Сообщение # 612
Модератор
Повідомлень: 797
Offline
Quote (Відвідувач)
о, б круто, якби на сайті фнб був якийсь чи чат чи форум для звязку з службою підтримки

есть 3 телефона.

Quote (Admin)
Думаю, на сьогодні телефонний дзвінок вже не є найбільш практичним засобом комунікації. Для прикладу, я використовую свій мобільний телефон на 95% для спілкування через мережу інтернет і лише на 5% голосом. Тому я цілком підтримую думку про наявність чату чи форуму на сайті провайдера.

да, целиком согласен. ток на кой нужен чат на сайте провайдера если у человека нет связи с сервером, потому что он не читает тот самый сайт на котором есть новости и чат.
в нынешнее время даже моя бабушка которой 87 лет имеет мобильный телефон.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:32 | Сообщение # 613
Гість





Мабуть,даний провайдер боїться завести власний форум тому,що проблеми які є у нього стануть відомими усім користувачам.А так,тихо-мирно,подзвонили в техпідтримку,отримали свою порцію лапші і ніякої вам антиреклами!
 
Ser_GabrielДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:54 | Сообщение # 614
Модератор
Повідомлень: 797
Offline
Quote (Admin)
Пані Dream, я поважаю Ваш язичок, котрий Ви так демонстративно висуваєте майже у кожному пості, але давайте подумаємо логічно. Проблеми у абонентів провайдера зазвичай типові. От як Ви думаєте, що буде більш раціонально, прийняти дзвінки від 10 абонентів і розказати їм одне й те ж саме, зриваючи на 10-му усі нерви, чи відповісти одному на форумі і ще 5 прочитає, інші 4 зателефонують? Мені, по великому рахунку, не дуже цікаво, як там техпідтримка організовує свою роботу, але з точки зору здорового глузду так було б раціональніше


Вова о чем ты... наш мир давно не рационален.
10% абоненты считают что у них виндовс называется "опера". Для многих интернет начинается и заканчивается 3 сайтами - однокласники, контакты, иксуа + скайп. Ни сайта провайдера, ни твоего сайта в их перечне нет. Те кто читаю твой форум давно уже внесли все изменения и работают себе спокойно.
На нашем сайте висит новость, у тебя на форуме все написано. 85% абонентов уже переключено. 4 года висят ответы на 90% ошибок которые возникают при подключении.
я конечно понимаю что тебе хочется верить что форум вдумчиво читают все 100% посетителей - но хочу тебя расстроить даже 10% из них заходят только на главную.

Quote (Відвідувач)
ВідвідувачДата: Понеділок, Сьогодні, 11:34 | Сообщение # 601
Quote (Ser_Gabriel)
вы хоть последовательностью Фибаначи намекните нам кто вы такие.
Фибоначчи !!! Грамотей

ура! кто то то таки знает:) рад. прошу прощение за ошибки.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
Ser_GabrielДата: Понеділок, 28.01.2013, 17:57 | Сообщение # 615
Модератор
Повідомлень: 797
Offline
Quote (Відвідувач)
Мабуть,даний провайдер боїться завести власний форум тому,що проблеми які є у нього стануть відомими усім користувачам.А так,тихо-мирно,подзвонили в техпідтримку,отримали свою порцію лапші і ніякої вам антиреклами!

форум будет как только запустим новый сайт.
но как бы его не постигла участь его предшественника.

повторюсь что только 5-10% пользователей читают сайты провайдеров и их форумы.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
AdminДата: Понеділок, 28.01.2013, 20:00 | Сообщение # 616
Адміністратор
Повідомлень: 920
Offline
Quote (Ser_Gabriel)
Для многих интернет начинается и заканчивается 3 сайтами - однокласники, контакты, иксуа + скайп.

Якщо абоненти сидять в соцмережах, то може варто зайти до них саме з цього боку? Створити групу, запросити абонентів і рупор для новин готовий, плюс додаткова реклама провайдеру.
Quote (Відвідувач)
Мабуть,даний провайдер боїться завести власний форум

У ФНБ був форум, але там ніхто не писав крім техпідтримки, 5-10 абонентів та спамерів.


Робіть людям добре, погане їм само зробиться
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 20:38 | Сообщение # 617
Гість





Так, але от як я користуюсь такою штукою, як діджус, то мені простіше і дешевше зайти з телефону на сайт провайдера і запитати там, ніж бігати поповняти рахунок тим білше допустим вечором, якшо чат буде, то він не буде лишнім, це просто дружня порада..=))
 
Злий відвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 20:55 | Сообщение # 618
Гість





Панове, вибачайте за мати, але (видалено)! Що за (видалено), Ви (Одміни ФНБ), наробили з ВПН серваком (чи з чим там?). Чому звязок з сервером постійно розривається? Да я поки писав це повідомлення, то він встиг двічи відвалитися!

Відредагував Admin - Понеділок, 28.01.2013, 20:57
 
Ser_GabrielДата: Понеділок, 28.01.2013, 21:18 | Сообщение # 619
Модератор
Повідомлень: 797
Offline
Quote (Admin)
Якщо абоненти сидять в соцмережах, то може варто зайти до них саме з цього боку? Створити групу, запросити абонентів і рупор для новин готовий, плюс додаткова реклама провайдеру.

зрите в корень. все это будет. в ближайшем будущем.

Quote (Admin)
У ФНБ був форум, але там ніхто не писав крім техпідтримки, 5-10 абонентів та спамерів.

угу.

Quote (Відвідувач)
Так, але от як я користуюсь такою штукою, як діджус, то мені простіше і дешевше зайти з телефону на сайт провайдера і запитати там, ніж бігати поповняти рахунок тим білше допустим вечором, якшо чат буде, то він не буде лишнім, це просто дружня порада..=))

наберите номер провайдера и за 2 секунды попросите перезвонить - еще никому не отказывали.

Quote (Злий відвідувач)
Панове, вибачайте за мати, але (видалено)! Що за (видалено), Ви (Одміни ФНБ), наробили з ВПН серваком (чи з чим там?). Чому звязок з сервером постійно розривається? Да я поки писав це повідомлення, то він встиг двічи відвалитися

обойдусь без ВЦ.
*пошел в сарай взял хрустальный шар и принес его домой*
*выключи свет, зажег свечу*
*склонился над шаром что то бормоча себе под нос. сквозь шум кулера и разговорами по ТВ едва слышалось:
- о боги линукса и создатель ппп-аксес, взываю к вам.
- кто этот абонент который писал на дунатуа....
- нет, на нашем дунаевецком
- как не знаете....
- куда идти?
*он обреченно поднял голову, взял шар в руки и ушел с ним назад в сарай. Вернулся с бубном. на бубне красовалась надпись "Админский"....

ну видимо многие представляют работу техподдержки именно так.

Техподдержка работает с 9 утра и до 10 вечера. Позвоните спросите. уверен вам подскажут что то дельное.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
ВідвідувачДата: Понеділок, 28.01.2013, 22:39 | Сообщение # 620
Гість





а шо ви шановна громадо хотіли не в ласвегасі живем, в Дунаївця всетаки..=)))
 
Форум » Життя міста Дунаївці » Наші Інтернет-провайдери » Інтернет-провайдер FNB Net
Сторінка 31 з 50«1229303132334950»
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2017