Четвер, 23.02.2017, 15:59 ··· Адміністрація сайту: ··· Київстар, Viber: +380 67 7569831 ··· Lifecell: +380 63 2909601 ··· E-mail: dun@at.ua
перейти на головну сторінку
Бізнес-каталог Оголошення Новини Коментарі Фото Відео Веб-камери Форум Довідка Реклама
··· Реєстрація ··· ··· Вхід ··· ··· RSS ···
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 4 з 9«12345689»
Модератор форуму: Ser_Gabriel 
Форум » Бізнес у місті Дунаївці » Про банки та кредитування » Приватбанк
Приватбанк
ВідвідувачДата: Субота, 04.02.2012, 10:22 | Сообщение # 61
Гість





Quote (Федорович)
Надалі. Якщо у кліентів Дунаевецького району виникнуть якісь питання щодо проблем рахунків або обслуговуваня, звертайтесь в центральне відділення. (зокрема до "Федоровича").

Ось і хочу тут звернутись до Федоровича тому що вихідний, а з неділі мабуть піду на прийом.
Будь-ласка Федоровичу проясніть ситуацію -
Маю кредитну картку прив'язану до зарплатної. На ній сякий-такий кредитик висить і щомісяця з зарплатної списується 50 грн. Самою карткою не користувася з середини грудня (так взяв собі пару сотень на новорічний подаруночок для себе), ліміт не перевищений. І от сьогодні получаю звісточку від "улюбленого" Приватбанку у вигляді СМС-ки
Х*ХХ SPISANIE хх,хх UAH Bal xxx.xx UAH za polzovanie kreditnym limitom

Яким ще кредитним лімітом ?????????? За що кожен місяць списують кошти з зарплатної заокруглюючи в більшу сторону ??????? Чи Приват самостійно собі що хоче, те й бере з клієнта, при цьому ніби для приколу інформуючи його СМС-кою ???? І вони ще мають совість періодично телефонувати на мобілу з головного офісу у будь-яку пору тижня і доби і нагленько цікавитись чому це я довгенько вже не користуюсь кредиткою і чи маю намір у найближчий час скористатись нею. Невже там ніколи не буде ладу і ясності ???
 
ВідвідувачДата: Субота, 04.02.2012, 23:06 | Сообщение # 62
Гість





1. Скільки "пару сотень на новорічний подаруночок для себе" ?
2. Який тип карти?

Є 2 типи кредитних карток. З пільговим лімітом 30 днів (VISA) та максимальним пільговим лімітом 55 днів (CIRUS).
Якщо кошти зняті з карти 1 числа поточного місяця, то для карти VISA, е 2 варіанти повернення: до 25 числа наступного місяця повернути всю заборгованість (тоді нарахування % припиняеться) або повернути 7% від боргу (мінімум 50 грн). Для карти CIRUS, якщо кошти зняті з карти 1 числа поточного місяця (максимальний період) то повернення до 25 числа наступного місяця (55 днів), а якщо кошти зняті 10 числа то до 25 числа наступного місяця 45 днів. (аналогічно, або вся заборгованість, або 7 відсотків від боргу)
Якщо заборгованість погашена не вся, то на залишок боргу нараховуеться 2.5% кожного місяця.
Система працюе слідуючим чином. 25 числа йде перевірка погашення позиченої суми. Якщо погашення не відбулось, то проводиться пошук рахунків з яких можна погасити 7% боргу (а раптом кліент забув погасити, то щоб не було штрафних санкцій згідно договору який підписаний кліентом). Це, як правило картки, які е гарантом видачі кредиту (зарплатна або пенсійна)
Що стосуться СМС, то нагадування ніколи не зайве. Чому "у будь-яку пору тижня і доби"?. То це питання до оператора.
А для більш детального пояснення, чекаю "з неділі ... на прийом"
 
ГВідвідувачДата: Вівторок, 07.02.2012, 22:05 | Сообщение # 63
Гість





Люди добрі, Приватбанк - це найбільш брехливий банк. Попитайте людей, які там працювали а зараз не працюють, вони вам розкажуть усю правду про обслуговування клієнтів, а не ті байки ,які розказує Федорович.
 
ФедоровичДата: Вівторок, 07.02.2012, 22:29 | Сообщение # 64
Гість





Наведіть приклад. Назвіть прізвища "людей, які там працювали а зараз не працюють" (чого б їм не розказати всім а не тільки вам). І порівняемо їх байки з байками "які розказує Федорович"
 
Ser_GabrielДата: Вівторок, 07.02.2012, 23:14 | Сообщение # 65
Модератор
Повідомлень: 797
Online
ну как бы мой диалог с кассиром:
Кассир (К): Дайте ваш номер телефона!
Я (я): зачем вам?
К: я вам деньги кину на телефон.
Я: зачем?
К: ну у нас нет мелочи в кассе.
Я: дык, что у вас нет 90 копеек сдачи? давайте я вам дам 10 копеек.
К: Нет. Мы с мелочью не работаем.
Я: У меня ровный контракт на Киевстаре, зачем мне ваши 90 копеек на счету?
К: а мне все равно, не хотите не надо, но сдачу я вам не дам копейками.
Я: ну киньте на счет защиты пингвинов.
К: давайте реквизиты.

после этого я улыбнулся и забрал чеки и ушел.... а в душе таки ликовало "Как же хорошо что я не клиент ПриватБанка".


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
ВідвідувачДата: Середа, 08.02.2012, 01:45 | Сообщение # 66
Гість





А,може, вам, шановний Федорович, ще й розказати,де ключ від сейфа, в якому гроші лежать? Не тільки ви такий грамотний, є значно розумніші, які і не дивляться в сторону вашого банку.Хороша річ не потребує реклами, а ви чомусь нав"язуєтесь усімз своїми послугами, аж противно.
 
ВідвідувачДата: Середа, 08.02.2012, 21:30 | Сообщение # 67
Гість





Для Ser_Gabriel.
У кожному відділенні е окрема каса, яка працюе з копійками. ( Тому, якщо така принциповість. то можна перейти в іншу касу). Зайдіть на сайт Нацбанку і дізнаетесь чи на сьгодні вигідно працювати з копійками. Вартість випуску копійок перевищуе номінал. До цього з часом прийдуть інші банки. Проте першим завжди дістаеться на горіхи.
Для "Відвідувача".
До чого ваш сарказм? Хто "грамотний" а хто "розумніший"? На сьогоднішній час, будь-яке, підприемство чи магазин проводить рекламу. Згадайте, як ви заходите в магазин, то хороший продавець вас без покупки не випусте. Інакше він ПОГАНИЙ продавець. (Думаю, якби Ви були власником магазину то ви його звільнили б через місяць, чи платили б йому зарплату?)
Правда, якщо це державне підприемство, то там на вас ніхто не зверне увагу (там не залежить від прибутку) . Там ВИ будете заглядати заподатливо в очі "клерка" і мовчки чекати.
Що до "нав"язуєтесь усімз своїми послугами, аж противно" то це не навязування це інформування про послуги. "Той хто володіе інформацею той володіе світом" і тому живеться більш комфортно. І я впевнений, що ніхто вам без вашої згоди нічого не відкрив. А якщо відкрив, то шукайте причину в собі.
 
ФедоровичДата: Середа, 08.02.2012, 21:36 | Сообщение # 68
Гість





І ще одне. Всі наші проблеми від того, що ми не хочемо самі думати і роібратись в ситуації. Нем легше сприйняте те, що "хтось" каже.
 
Ser_GabrielДата: Четвер, 09.02.2012, 00:56 | Сообщение # 69
Модератор
Повідомлень: 797
Online
да дело не в копейках дело в
К: а мне все равно, не хотите не надо, но сдачу я вам не дам копейками.

Видать ваш кассир забыл про другую кассу... или таких как я много приходит и к концу дня на хлеб и сосиски насобирать можно.


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.
 
DreamДата: Четвер, 09.02.2012, 12:29 | Сообщение # 70
Чарівна особа
Користувач
Повідомлень: 454
Offline
Quote (Відвідувач)
Тому, якщо така принциповість. то можна перейти в іншу касу

Ага,людям немає більше чого робити,як бігати від каси до каси...


Нет таких истин, которые не были бы известны. Есть такие, которые мы начинаем замечать, когда созрели для их понимания.
 
DreamДата: Четвер, 09.02.2012, 13:09 | Сообщение # 71
Чарівна особа
Користувач
Повідомлень: 454
Offline
Quote (Федорович)
І ще одне. Всі наші проблеми від того, що ми не хочемо самі думати і розібратись в ситуації.

Розбираємося разом smile Захожу в приватбанк, оплатити комунальні послуги, черга з трьох чоловік...було таке відчуття,що з 20)))але це ще я якось пережила.Перше питання касирші було чи є в мене карточка приватбанку...ну, я подумала,що просто якби в мене вона була, я могла б оплатити послуги карточкою, з цим я ще якось розібралася))А далі було так...
-Карточки немає,давайте ваш номер мобільного.
-Для чого вам мій номер мобільного?????
-Щоб ви могли заплатити у нас за послуги,оскільки у вас немає карточки.
-А яке мій мобільний має відношення до оплати за послуги???
-Вам має прийти код...бла-бла-бла..
-А,потім вам позванять з банку на ваш телефон,і скажут, що вам відкрили рахунок і тепер у вас є карточка приватбанку ...-сказав мені чоловік з черги.
От так... я і за послуги не заплатила, і касирші нагрубила...море емоцій facepalm


Нет таких истин, которые не были бы известны. Есть такие, которые мы начинаем замечать, когда созрели для их понимания.

Відредагував Dream - Четвер, 09.02.2012, 13:14
 
ФедоровичДата: Четвер, 09.02.2012, 21:03 | Сообщение # 72
Гість





Для "Dream"
- "Ага,людям немає більше чого робити,як бігати від каси до каси... ".
Не потрібно бігати, потрібно звернути увагу на напис біля каси де написано яка каса працює з копійками.
- "Перше питання касирші було чи є в мене карточка приватбанку"
Карточка ПриватБанку (Універсальна або її ще називають Кредитка так як і будь-яка діюча карта) несе повну інформацію про кліента. І касиру, або будь-якому працівнику банку, швидше провести карткою по терміналу і отримати дані кліента ніж вручно на клавіатурі вводити ПІП та адресу проживання (і при цьому не помилитись). Якщо кліент забув картку то по № моб. тел. також можна знайти дані про кліента (так як № моб.тел. належать лише одному кліенту)
- а на рахунок "за послуги не заплатила, і касирші нагрубила", то це, в кого хватає витримки. А це залежить і від настрою і від "магнитных бурь".
Для "Ser_Gabriel
"да дело не в копейках дело в
К: а мне все равно, не хотите не надо, но сдачу я вам не дам копейками."
На стіні навпроти каси є плакат із № тел. по яких Ви можете висловити свою думку на рахунок "к концу дня на хлеб и сосиски насобирать можно".
 
BromalДата: П`ятниця, 10.02.2012, 21:27 | Сообщение # 73
Користувач
Повідомлень: 8
Offline
з приватом намагаюсь не стикуватись, але якщо доходи діло до користування, то йду лише в мікрокридитування який біля військомату...
А то в головному відділені троха мажорні сидять!
 
Ser_GabrielДата: Субота, 11.02.2012, 01:57 | Сообщение # 74
Модератор
Повідомлень: 797
Online
Quote (Федорович)
Не потрібно бігати, потрібно звернути увагу на напис біля каси де написано яка каса працює з копійками.

а в макдональдсе кричат "Свободная каса"....
Quote (Федорович)
На стіні навпроти каси є плакат із № тел. по яких Ви можете висловити свою думку на рахунок "к концу дня на хлеб и сосиски насобирать можно".

а как я позвоню если она мне копейки не кинула на телефон?
Это заговор:) надо позвонить значит надо дать номер что бы кинуть копейки, кинули копейки, хм... а че уже звонить тогда?

Quote (Федорович)
На стіні навпроти каси є плакат із № тел. по яких Ви можете висловити свою думку на рахунок "к концу дня на хлеб и сосиски насобирать можно".

а еще есть другие банки:) и к чему тогда этот топ?


Патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.

Відредагував Ser_Gabriel - Субота, 11.02.2012, 02:00
 
layskasergДата: Понеділок, 13.02.2012, 18:57 | Сообщение # 75
Користувач
Повідомлень: 185
Offline
Як на мене (я постійний клієнт приватбанка) то уникання послуг приватбанка займає більше часу та проблем ніж якби ми скористалися приватбанком. Хоча не спорю їх зневага (не до усіх), чути фразу кожен день "дайте карточку" хоча касир знає що я плачу не від свого імені та неполадки у програмі "Приват 24" (проводив комунальні платежі гроші пішли і зависли, навіть в "Жді мєня" звертався) вже так достали. Два плюси приватбанка це доступність та високі проценти за депозитом більше не бачу (ні іпотеки ні лізингу навіть постійним клієнтам).
 
layskasergДата: Понеділок, 13.02.2012, 19:04 | Сообщение # 76
Користувач
Повідомлень: 185
Offline
Да, ось ще одна історія. Десь два тижні назад приходжу з роботи і біля 19-ї години дзвінок на мобільний, це спеціаліст (явно не нашого відділення (мова російська)) давай мене розпитувати та напрягати чому я уже пів року не користуюсь кредитною карткою та усіма її пріорітетами (10 грн. бонусу) коли я його почав грузити про іпотеку та лізинг він вирубив. Ось такі там спеціалісти, хоча сам Федорович гарний спеціаліст, усе пояснить та проконсультує.
 
ФедоровичДата: Понеділок, 13.02.2012, 22:29 | Сообщение # 77
Гість





Спілкування може бути плідним, коли обидві сторони поважають один одного або принаймі хочуть зрозуміти.
Але коли читаеш "кричат "Свободная каса", "а еще есть другие банки:) и к чему тогда этот топ? " або "в головному відділені троха мажорні сидять" то бажання спілкуватись відпадае.
Маете приклади, повідомте (а не вправляйтесь в "остроумии" на кшалт "може ще й розказати,де ключ від сейфа, в якому гроші лежать?). Хочете знати, запитайте а не прислуховуйтесь до ОБС. Якщо маете проблеми з погашенням кредиту? майте мужність визнати, що проблеми залежать від Вас. ( не вчасне погашення)
Що стосуеться "Приват 24". Да, проблеми Є. Прроте % проблем набагато нижчий, ніж користі від П24. Якщо е приклади аналогічної програми в інших Дунаевецьких банках, поділіться і порівняйте. Чи може, щось е ідеальне?
Про дзвінки на мобільний.
1. Чому після 19.00 ? Тому, що в цей час кліент вільний від роботи.
2. розпитують "чому я уже пів року не користуюсь кредитною карткою... ". Можливо кліент не знае " усіх її пріорітетів" або забув про її існування.
Відверто кажучи мені, вихованому в СРСР, також не подобаеться така "пильна увага" до кліентів з боку працівників комерційних установ або всяких "маркетів". Але, напевне, потрібно звикати до "капіталізьму".
У будь-якому випадку вибір за ВАМИ. Вимкнути телефон або покинути приміщення.

 
ВідвідувачДата: Вівторок, 14.02.2012, 16:54 | Сообщение # 78
Гість





Шановний, спочатку навчіться по-капіталістичному обслуговувати клієнтів, а не по-соціалістичному обдурювати їх.
 
ФедоровичДата: Середа, 15.02.2012, 02:32 | Сообщение # 79
Гість





А є сумніви?
 
ВалерійДата: Середа, 15.02.2012, 05:12 | Сообщение # 80
Користувач
Повідомлень: 274
Offline
Згадав. Колись в мене була така ситуація.
Платив податки в фонди соціального страхування.
Подав касиру папірець, де було написано :
Нещасні випадки - сума
Тимчасова втрата працездатності - сума
Касир питає, а нещасні випадки це до Лагбаєва чи Гаврилюка
а якби начальник там був Іванов, то куди мої гроші вона відправила би ?
 
Форум » Бізнес у місті Дунаївці » Про банки та кредитування » Приватбанк
Сторінка 4 з 9«12345689»
Пошук:
Ділові Дунаївці © 2009-2017